Ryeng1 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Se her ja, byttet litt småtteri ser jeg ;) du, jeg lurte på et par ting.. Ved bestilling fra Koed må man da betale på forskudd eller kan man bruke Oppkrav? og var det vanskelig å montere kromringene i dashen? har bestilt slike selv, derfor jeg lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hvor fikk du tak i den skinnmappa? Ryeng1: Man må betale med VISA/Mastercard på koed.dk, så får du en regning på momsen av tollen en stund etterpå. Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon81 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Artig og høre...du har ikke litt mer info om bilen, hva som er gjort, hvor lang den hadde gått når du hadde den osv..bilder? Jeg hadde den vel i 2 år. På den tiden skifta jeg cluch, dempere (bilstein), eksosanlegg med kat(ikke den endepotta som sto på når du kjøpte den). Som du ser var den ikke helt strøken på den tiden, stripene bak førerdøra var det jeg som klarte å lage... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Takk for bilder, fint og se hvordan bilen så ut før...og det så jo ikke så galt ut. Den er nok lakkert etter du hadde den, men sånn ellers så ser den ganske så lik ut som når jeg kjøpte den. Forig eier skrøyt på seg både cluch og dempere skifte, men da vet jeg at det ikke stemmer. Han kjørte nok også bilen noe hardt og behandlet den ikke så bra desverre. Men det er en bra bil igjen nå... Jeg har faktisk enda den samme cd-spiller som sitter i på bildene dine, har nå bare flytta den over i mondeoen. God gammel spiller det der :P Husker du hvor mye bilen er senka? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 og var det vanskelig å montere kromringene i dashen? har bestilt slike selv, derfor jeg lurer. Det er ganske så enkelt, ta og titt litt rundt på bimmers eller bimmerforums.com så finner du flere DIY på hvordan man gjør det. DIY: Chrome Ring Install with pics... - Bimmerforums - The Ultimate BMW Forum Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hvor fikk du tak i den skinnmappa? Ryeng1: Man må betale med VISA/Mastercard på koed.dk, så får du en regning på momsen av tollen en stund etterpå. Skinnmappa kjøpte jeg hos koed ;) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon81 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Husker du hvor mye bilen er senka? Nei, han på autotrio var litt usikker. Men det kom i et ferdig sett med bilstein og eibac fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Nei, han på autotrio var litt usikker. Men det kom i et ferdig sett med bilstein og eibac fjærer. ok...etter høyden på bilen, så ser det ur som 50/30 eller 50/40... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Da har jeg fått fatt på skinn stoler...men mangler skinn baksete. Noen som har? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 fett bilde?? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 fett bilde?? Må jo nesten få stolnene i hus først :P Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ser originallyktene dine også er en ZKV og en Borch :P Samme kombinasjon jeg kjørte med. Ser jo helt idiotisk ut forfra :P Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Fin bilen din har blitt ;) du kjørte bak meg gjennom Jevnaker på Søndag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Fin bilen din har blitt ;) du kjørte bak meg gjennom Jevnaker på Søndag.. Såpass ja...hehe... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Denne er tilsalgs: bimmers.no :: Vis Temaet - Bmw E36 318is vurderes solgt... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg