Rabies Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Jeg har planer om å bytte panser, dører og framskjermer på min astra f. Dette er en sedan og jeg lurer på om jeg kan bruke deler fra en hatchback eller stasjonsvogn. Har sett på bilder og syntes det ser likt ut. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Syntes det var dårlig med svar på denne tråden... Skuff!! Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Ja det går fint... fra og med fremdørene er modellene like... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Konge, ''ut og handle delebil''... hvis jeg får start på den jævelen igjen da... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg