Gå til innhold

Rått anlegg selges!

Ranger emnet

SnIper

Anbefalte innlegg

Basskasse med 4 stk 12" MSX Proformance, 2 stk Profile California 1200(2 kanalere), 1 stk Profile Clarus 640(4 kanaler), 2 stk Impact 1F kondensatorer. Kassen passer perfekt i golf 4(muligens også i audi a3) Spiller meget bra.... Har spilt 145,8 dB (uoffisiell måling) Selges komplett, eventuelt uten 4 kanaleren....

Ny pris: 30000 selges til halv pris.... Ta kontakt på mail:

golfiv@online.no eller post svar...

Bilder:

post-1373-13804852373397_thumb.jpg

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... hehe bare å spille mer med 15" din du... driter jeg i...

en kompis har en 15" ground cero plutonium 15" med ca. 2000W forsyning og han spillte knapp nok i fra meg han så... du får bare spille du... kassa er ikke bygd for å spille max på db, men klarer også alt fra hardrock til trance... er ikke en db bil, men var bare arti å teste.... dessuten ligger vel dagens måling ca. 5-10 db under fjorårets målinger etter d jeg har hørt... instrumentene blir kalibrert ned for å klare de riktig høye målingene... mulig jeg har feil, men dette har jeg hørt fra en som jeg tror vet d... dermed ville anlegget målt over 150 i fjor... Dette er en salgs tråd, så slutt å kritisere!!! D spiller bra!!!

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kisen

4x12 i en litn golf å 145db? det er jo ingen ting!!!

Hvis vi her snakker om 145dB etter nye regler så må du huske på at hvis vi følger fjorårets regler var dette i såfall rundt 155 dB

145 dB i en Golf er høyt ja, men skal innrømme at jeg hadde forventet noe mer med så mange elementer, vi har en dB-bil her (Civic) med 2 stk 10" basser som ligger på 141dB etter nye regler.

Men skal ikke uttale meg så mye om dB da det ikke er den delen jeg driver mest med.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider