Gå til innhold

Foamgun

Ranger emnet

Cathan

Anbefalte innlegg

Autogeek selger i alle fall foam gun, hvem som har det i Norge aner jeg ikke, men tviler på om du finner en her. Foam Lance er også noe som er bra, dette er til høytrykks vaskeren, og legger på skum med høytrykk, ikke som vanlig dvs lavtrykk. Kjøpte min fra England, og det tok "bare" 8 uker å få den!!!!!! Men når man ser barberskummet som kommer på bilen var det verdt å vente på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autogeek selger i alle fall foam gun, hvem som har det i Norge aner jeg ikke, men tviler på om du finner en her. Foam Lance er også noe som er bra, dette er til høytrykks vaskeren, og legger på skum med høytrykk, ikke som vanlig dvs lavtrykk. Kjøpte min fra England, og det tok "bare" 8 uker å få den!!!!!! Men når man ser barberskummet som kommer på bilen var det verdt å vente på....

8 uker blir litt lenge å vente så jeg tror jeg får bestille fra Autogeek. Hva anbefaler du av såpe til foamgun`en?

Etter å ha lest "Glad i bilen?" tråden din en del ganger har jeg blitt smittet. Jeg kjøpte meg en ny bil (den i avataren) i forrige uke og den MÅ vaskes. Kan ikke bare stå der og bli skitten. Bestillte en del på Jegard på tirsdag og nå for et par timer siden så nå er ikke visaen så glad i meg. Har brukt ca 2300 kroner. Jeg skylder på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foam Lance, dvs såpepistol til høytrykksvasker, denne legger pås åpe med høytrykk. NB ikke den som er på ht vaskeren fra før, denne monteres på pistolen med egen beholder til såpe.

IMG_3153.jpg

Foam Gun, monteres på hageslangen.

IMG_4473.jpg

Begge to er bra, men foam lancen legger på tykkere lag med såpe, og det ligger lengere på bilen, derfor fjerner det enda litt mer møkk, uansett er en av de greie å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foam Lance, dvs såpepistol til høytrykksvasker, denne legger pås åpe med høytrykk. NB ikke den som er på ht vaskeren fra før, denne monteres på pistolen med egen beholder til såpe.

Begge to er bra, men foam lancen legger på tykkere lag med såpe, og det ligger lengere på bilen, derfor fjerner det enda litt mer møkk, uansett er en av de greie å ha.

foamlance.jpg

Er det sånn foam lanceen ser ut? Ser at det finnes forskjellige typer. Denne fant jeg på en side som heter cleanandshiny.co.uk

EDIT

Den nettbutikken som jeg linket til selger ganske mye forskjellig så den bør sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk skal du ha for den linken Cathan!!!! den kostet meg 2000 kr....fikk feil på den orderen også da det ble for tungt, he he, er det mulig da? "hei hei, du har kjøpt for mye, legg tilbake noe igjen".....doh....sendt de en mail ang det...

Der finner du/dere både foam lance og foam gun også, var mye snadder der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk skal du ha for den linken Cathan!!!! den kostet meg 2000 kr....fikk feil på den orderen også da det ble for tungt, he he, er det mulig da? "hei hei, du har kjøpt for mye, legg tilbake noe igjen".....doh....sendt de en mail ang det...

Der finner du/dere både foam lance og foam gun også, var mye snadder der

Burde kansje fått linken inn på linkesiden?

Tror det er feil på siden. Jeg prøvde å bestille 2 foam pads på gøy og det ble for tungt ifølge siden. Det frister å bestille foam lancen og C&S Snow Foam. Tror det blir bestillt i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider