Cathan Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Er det noen som kan anbefale en foamgun? Noen i Norge som selger det eller kanskje har en på lur som skal selges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Autogeek selger i alle fall foam gun, hvem som har det i Norge aner jeg ikke, men tviler på om du finner en her. Foam Lance er også noe som er bra, dette er til høytrykks vaskeren, og legger på skum med høytrykk, ikke som vanlig dvs lavtrykk. Kjøpte min fra England, og det tok "bare" 8 uker å få den!!!!!! Men når man ser barberskummet som kommer på bilen var det verdt å vente på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Autogeek selger i alle fall foam gun, hvem som har det i Norge aner jeg ikke, men tviler på om du finner en her. Foam Lance er også noe som er bra, dette er til høytrykks vaskeren, og legger på skum med høytrykk, ikke som vanlig dvs lavtrykk. Kjøpte min fra England, og det tok "bare" 8 uker å få den!!!!!! Men når man ser barberskummet som kommer på bilen var det verdt å vente på.... 8 uker blir litt lenge å vente så jeg tror jeg får bestille fra Autogeek. Hva anbefaler du av såpe til foamgun`en? Etter å ha lest "Glad i bilen?" tråden din en del ganger har jeg blitt smittet. Jeg kjøpte meg en ny bil (den i avataren) i forrige uke og den MÅ vaskes. Kan ikke bare stå der og bli skitten. Bestillte en del på Jegard på tirsdag og nå for et par timer siden så nå er ikke visaen så glad i meg. Har brukt ca 2300 kroner. Jeg skylder på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Dp extream foam er utviklet mht foam gun, ellers funker Duragloss 901 og Poorboys SS&S også, men da blir det litt dyrere i lengden. Alt av bilsåpe kan benyttes, men noen skummer mindre en andre og funker ikke like bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Selger Foam-gun i Norge? Evt. hvor? Ble fristet :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten19 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Bestilte varer fra autogeek for 2000kr for noen dager siden. Angrer som en hund på at jeg ikke bestilte en foamgun etter å ha lest masse positivt om den. Kjipt at det ikke er noen i Norge som selger den.:assman Siter VW Passat 2.o TDI DSG 2oo7 VW Caddy 1.9 TDI 2oo5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Foam Lance, dvs såpepistol til høytrykksvasker, denne legger pås åpe med høytrykk. NB ikke den som er på ht vaskeren fra før, denne monteres på pistolen med egen beholder til såpe. Foam Gun, monteres på hageslangen. Begge to er bra, men foam lancen legger på tykkere lag med såpe, og det ligger lengere på bilen, derfor fjerner det enda litt mer møkk, uansett er en av de greie å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Foam Lance, dvs såpepistol til høytrykksvasker, denne legger pås åpe med høytrykk. NB ikke den som er på ht vaskeren fra før, denne monteres på pistolen med egen beholder til såpe. Begge to er bra, men foam lancen legger på tykkere lag med såpe, og det ligger lengere på bilen, derfor fjerner det enda litt mer møkk, uansett er en av de greie å ha. Er det sånn foam lanceen ser ut? Ser at det finnes forskjellige typer. Denne fant jeg på en side som heter cleanandshiny.co.uk EDIT Den nettbutikken som jeg linket til selger ganske mye forskjellig så den bør sjekkes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jepp den er det jeg har, husker ikke helt hvor jeg bestilte min hen, men det tok ca 8 uker å få levert fra UK......sinnsykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Og takk skal du ha for den linken Cathan!!!! den kostet meg 2000 kr....fikk feil på den orderen også da det ble for tungt, he he, er det mulig da? "hei hei, du har kjøpt for mye, legg tilbake noe igjen".....doh....sendt de en mail ang det... Der finner du/dere både foam lance og foam gun også, var mye snadder der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Og takk skal du ha for den linken Cathan!!!! den kostet meg 2000 kr....fikk feil på den orderen også da det ble for tungt, he he, er det mulig da? "hei hei, du har kjøpt for mye, legg tilbake noe igjen".....doh....sendt de en mail ang det... Der finner du/dere både foam lance og foam gun også, var mye snadder der Burde kansje fått linken inn på linkesiden? Tror det er feil på siden. Jeg prøvde å bestille 2 foam pads på gøy og det ble for tungt ifølge siden. Det frister å bestille foam lancen og C&S Snow Foam. Tror det blir bestillt i neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 så disse går på de fleste htspylere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 så disse går på de fleste htspylere? Foam lancen heter Karcher Foam Lance så den skal hvertfall passe på Karcher. Vet ikke hvordan gjengene og diameteren er på andre htspylere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg