Gå til innhold

Ka sort bak-aksling har eg? Trurac vurderes.

Ranger emnet

hipolehip

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg holder på og skal bestille meg TruTrac sperre og eg lurer derfor på ka sort bak-aksling eg har? Korleis finner ut det?

Det står vell mellom 1030 og 1031. Men eg har troen på 1030 side det er en gammel bil. Forskjellen skal vell vere 1031 er nyere og har sterkere pinjong og kronhjul.

Bilen er ein 760 84mod. Sto ein B28 motor i den orginalt.

Korleis vere sikker på ka for ein aksling eg har? og utvekslinga? og ka for ei trutrac sperre bør eg kjøpe? Dana 30?

Bør eg kjøpe nye forsterkar pinjong og kronhjul eller kan eg bruke dei eg har?

Kjøper selfølgelig alle lager nye og shims hos volvo.

Kommer til og lage en rettledning med bilder og samle alle opplysninga her viss det er fleire som vill prøve trutrac.

Ole-Johan

Volvo 760 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg holder på og skal bestille meg TruTrac sperre og eg lurer derfor på ka sort bak-aksling eg har? Korleis finner ut det?

Det står vell mellom 1030 og 1031. Men eg har troen på 1030 side det er en gammel bil. Forskjellen skal vell vere 1031 er nyere og har sterkere pinjong og kronhjul.

Bilen er ein 760 84mod. Sto ein B28 motor i den orginalt.

Korleis vere sikker på ka for ein aksling eg har? og utvekslinga? og ka for ei trutrac sperre bør eg kjøpe? Dana 30?

Bør eg kjøpe nye forsterkar pinjong og kronhjul eller kan eg bruke dei eg har?

Kjøper selfølgelig alle lager nye og shims hos volvo.

Kommer til og lage en rettledning med bilder og samle alle opplysninga her viss det er fleire som vill prøve trutrac.

Ole-Johan

Er samme TrueTrac'en på både 1030 og 1031 akslene, men mener bestemt at alle 7-serie biler med stiv aksel har 1031.

Det er denne du skal ha: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=DTL%2D912A588&N=700+115&autoview=sku

760 med B28 hadde vel automat og da er det 3,73 eller 3,90 utveksling som regel...

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider