Gå til innhold

I dag skulle man vært oppretter.....

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Originally posted by momo

Det er tåke som har lagt seg da ikke så lett å se det til å begynne med herr verdensmestere.

Krmt.. det er jo faktisk midt i Oktober! + at det er minusgrader og tåke?? burde ringe en bjelle da synes jeg men:rolleyes:

Snøen kom vel faktisk tidligere enn dette i fjor...

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig mistet bilene rundt ham kontrolle, i ca 100km/t

Er disse folka blinde??, minusgrader, tykk tåke og vi ligger fortsatt i 100! Heldigivis greide han å svinge unna ambulansen hvertfall !

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=80931

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her tror visst dem takler alt når det gjelder kjøring, men var vel ingen av dem som var på den strekka eller kjørte der så er det vel ikke noe mer å si da. sier at det hadde vært morsomt å sett noen av disse verdensmestere - alle andre i trafikken kan mindre enn meg - jeg kjører aldri ut - folkene her oppleve å kjøre ut selv :cool:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Alle her tror visst dem takler alt når det gjelder kjøring, men var vel ingen av dem som var på den strekka eller kjørte der så er det vel ikke noe mer å si da. sier at det hadde vært morsomt å sett noen av disse verdensmestere - alle andre i trafikken kan mindre enn meg - jeg kjører aldri ut - folkene her oppleve å kjøre ut selv :cool:

Vet hvordan det er å kjøre av veien. Så jeg kan ikke helt se humoren i at folk vraker bilene sine på denne måten.

Men men.. små barn store gleder! :)

Jeg tar hvertfall ingen som helst sjanser i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens jeg synes fremdels at det er fantastisk at 50 personer nesten simultant glemte alt de hadde lært om glattkjøring osv.

synes også det er utrolig at folk kjører i 100kmt på sommerdekk når det er minusgrader og tett tåke

skulle jo dratt opp dit bare for å se på :D

det som gleder meg mest er at mange av disse er "perfekte sjåfører" ifølge dem selv og hvis det skjer noe er det noen andres feil og de har aldri gjort en feil i hele sitt liv :D

:op

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider