Gå til innhold

Dusør til den som finner UF 16811

Ranger emnet


leiebil

Anbefalte innlegg

Hei !

En kunde av meg har underslått bilen og vi vil gjerne ha den tilbake. Bilen er en Ford Mondeo Stv. 2003 mod. lys blå av farge.

Reg.nr er UF 16811. Vi tror bilen er i Oslo området, men også mulig Kongsvinger. Tips belønnes med 1000 kr dersom det fører til at vi finner bilen. Tlf 22831242, 41 666 722, 958 33 1 33 og 959 49 053. Mvh Europcar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by leiebil

Hei !

En kunde av meg har underslått bilen og vi vil gjerne ha den tilbake. Bilen er en Ford Mondeo Stv. 2003 mod. lys blå av farge.

Reg.nr er UF 16811. Vi tror bilen er i Oslo området, men også mulig Kongsvinger. Tips belønnes med 1000 kr dersom det fører til at vi finner bilen. Tlf 22831242, 41 666 722, 958 33 1 33 og 959 49 053. Mvh Europcar.

 

Hahaha, har du sneket deg inn her du også ? :)

 

Jeg og Loppa har jo funnet biler før vi vet du - du skulle nevnt det i går. Men skru opp dusøren - jeg trenger penger hehehe

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

 

Hahaha, har du sneket deg inn her du også ? :)

 

Jeg og Loppa har jo funnet biler før vi vet du - du skulle nevnt det i går. Men skru opp dusøren - jeg trenger penger hehehe

 

Hehe, det festlige er at jeg har inndratt en bil fra samme "kunden" for noen andre, for noen år siden :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår