Gå til innhold

SkodaTurbo:Turbo/tuning prosjekt

Ranger emnet

Skodaturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker Skoda. Og jeg liker prosjekter. Men det kan nok likevel tenkes at du burde ha lest forumreglene FØR du la ut en tråd i prosjektforumet. Slikt forplikter nemlig. Du kommer ikke levende ut herfra før du har forvandlet stasjonsvogna di til et prustende turbomonster med mer enn 500 hk. Trimmepress kalles det... :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk.Stod opp ganske så tidlig idag,for å gjøre et par ting.Bestilt meg nye felger blant annet,og noe småsnacks..Blir montering av dumpventil idag(avlastningsventil),nytt filter og effektanlegg.+turbotrykks måler.Så følg med folkens.Det skal bli et rått prosjekt..Blir et heftig understell og bremser.Hvis alt går etter planen,og seff hvis pengene holder.Har to biler jeg driver å bygger opp,så ting tar litt tid iblant..Men følg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det er montert simons effektanlegg,fra cat.Blir fjerning av cat snart,når ny turbo er på plass,ja kommer ny turbo og sånt snart.18 tommer felger er bestilt,koni understell.Åssen bremser det blir,er jeg usikker på.Mulig jeg skal stjele fra en Audi S3,det skal passe rett over.Sånn,det var litt til.Kommer mer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.Da fikk jeg felgene mine idag faktisk.Så måtte jo få på de.Ble 18 tommere.225.45.18.Jeg syns det er helt greit.Sporer ikke,og er greit å se på.

Må innrømme at bilen er veldig høy,ser litt dumt ut.Men den blir lav om ikke så lenge..Med engang jeg for delene mine,så drar jeg rett på værste,og skrur litt..Og bruk låsebolter,veit aldri hva som skjer for tiden.Min står trygt inne i garasjen.Legger ut par bilder her,så for dere dømme selv ;)tn_Ny%20front.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider