VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Selvom det ville vært en voldsom ære og få litt ekte bilmekaniker-gener inn i familien fra ingen ringere enn motorgeniet reodor sjæl :D Men Øystein Felgen høres ut som noe en cheesy bilselger i Donald Duck kunna hett ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Selvom det ville vært en voldsom ære og få litt ekte bilmekaniker-gener inn i familien fra ingen ringere enn motorgeniet reodor sjæl :D Men Øystein Felgen høres ut som noe en cheesy bilselger i Donald Duck kunna hett ;) Tja, det er på kanten, men det er innafor hva som kan aksepteres. Vi i det felgenske hjem er ganske tolerante :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 ingen familie på meg ennå hvert fall.. ^^ Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 har tatt et bilde av meg og min ei ukes gamle datter.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Skjønneste tingen da, Vomaz :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Har stiftet familie i sommer.. fikk nå omsider giftet meg med Anett. Kjerringa har to unger fra før, så jeg er reserve pappa til en på 12 og en på 7. Og skaffet meg en egen "unge", Cniff. Basset Hound. Her 5 mnd. Må klare å passe på han i første omgang.. før det baller på seg med noe mere..:rolleyes: Er ikke kjønnsmoden.. bare blårøyk etter meg.. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 dame på 19 år datter på 1 år Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg