Nifty Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Er ikke hu litt for ung for deg? Haha:D :Devil: :chairshot :D:D Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 kjærring på 24 og guttungen på 15 mnd. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 8 barn venter 9 barnet mitt med 3 eks -kona nå. barnebidrag koster skal jeg si dere! Artig! Rune Rudberg er bruker av Bilforumet gitt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ei jente på snart 4 uker nå. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det ble så populært, så det måtte vi slutte med gitt... For å utdype meg selv en smule så har jeg altså 3 jenter på hhv 9, 15 og 18... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 For å utdype meg selv en smule så har jeg altså 3 jenter på hhv 9, 15 og 18... specs på dattra di på 18? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 jasså? bilde av hu på 18? evnt hu på 15? :D hoho neida :P edit: haha. kom meg i forkjøpet der mazdathor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 specs på dattra di på 18? jasså? bilde av hu på 18? evnt hu på 15? :D hoho neida :P edit: haha. kom meg i forkjøpet der mazdathor Hehe... Noen bilder av mine vakre døtre vil nok ikke komme Bilforumet i hende, men de figurer sikkert på Tryneboka og andre lugubre steder :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hehe... Noen bilder av mine vakre døtre vil nok ikke komme Bilforumet i hende, men de figurer sikkert på Tryneboka og andre lugubre steder :) å så flott, da er det bare å gå inn på facebook og bli venner med alle småjenter sm heter felgen til etternavn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 å så flott, da er det bare å gå inn på facebook og bli venner med alle småjenter sm heter felgen til etternavn.. Haha... Lykke til i jakten på døtrene Felgen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 nei får håpe det blir noen år til jeg får noe egen familie, har to små søstre som driver meg vanvidd enda så har ikke heilt fått den lysten på og starte familie ennå. men er morro og "øvelseskjøre" fordi om. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 plutselig skjønte jeg litt bedre hvorfor Reodor F bruker alias på bilforumet...:jackinbox: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 er samboer og har 2 sønner på 1 og 2 år. Eldstemann er mere bilgal enn hva jeg er..... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 plutselig skjønte jeg litt bedre hvorfor Reodor F bruker alias på bilforumet...:jackinbox: I tillegg har jeg hagle ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg er 21, kjærringa er 20, og vi venter nr. 1 i Desember Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg