Hassa Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Nei jeg og dama har ikke begynt med slikt tull enda :D Får nok vente ett par år til jeg er i midten av 20 åra tenker jeg, så økonomien er bra, og huset er i boks =) Akkurat som ho mor skulle ha sagt det... Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Artig! Rune Rudberg er bruker av Bilforumet gitt... Hahaha:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 da har jeg blitt pappa.. hun kom den 14.9.07 på slaget kl 12.00 (etter ca 14-15 timers arbeid) :) det ble en jente ca 3800 gram og 49cm lang :happyhappy: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gratulerer :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gratulerer så mycket :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 ja får vel gratulere her og vinjar :D men fan dæ bi kjedle å mekk åleine no :( just kommen frå værste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gratulerer Vomaz. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 da har jeg blitt pappa.. hun kom den 14.9.07 på slaget kl 12.00 (etter ca 14-15 timers arbeid) :) det ble en jente ca 3800 gram og 49cm lang :happyhappy: Gratulerer så mye! Kanskje derfor du ikke var å se på Trackday'en på Mo i Dag? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Vi må roe ned dette ungesnakket folkens. Det er bare et tidsspørsmål før jeg risikerer å bli bestefar, og det er jo litt spesielt før fylte førti... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gratulerer så mye! Kanskje derfor du ikke var å se på Trackday'en på Mo i Dag? Mvh Gunnar Bodø :volvsmile nja... tviler for at vi hade blitt observert der idag uanz grunnet en litt dårli fungerende 240 for øyeblikket :/ og min bil er jo ikke noe vi skal snakke om en gang :x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 nja... tviler for at vi hade blitt observert der idag uanz grunnet en litt dårli fungerende 240 for øyeblikket :/ og min bil er jo ikke noe vi skal snakke om en gang :x hehe.. ja:biker menne får ta meg en tur når du får ny motorn:cool: er bare en fase som jeg må gjennomgå før jeg hiver meg inn i mekking ijenn;) Haien: har fått lånt adapter te MS nå så bi må prøve min pc snart, jeg får prøve først å se om den funker noe bedre enn den forrige:P Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 grattis Vomaz.. Har ei datter på snart 8månder.. Og får bare legge til at dere som vil vente å vente åå vente.. Så vil nå jeg mene at det er bedre å få dem i "ung" alder en når man er 30+! og stort sett så tror jeg nok dere får den tida dere trenger for å skru bil me venner å dra på stevner! slenger me et bilde av en framtidig Volvo Bærte!?! hehe... Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Vi må roe ned dette ungesnakket folkens. Det er bare et tidsspørsmål før jeg risikerer å bli bestefar, og det er jo litt spesielt før fylte førti... :D Du kan bare ta det helt med ro, har ikke tenkt og ta turen til Flåklypa riktig enda ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Du kan bare ta det helt med ro, har ikke tenkt og ta turen til Flåklypa riktig enda ;) Jeg har flatet ut på sofaen etter å ha konfirmert bort min nest eldste datter i dag. Dette er slitsomme greier, så jeg blir selvsagt beroliget av at Naginata ikke har planer om å besvangre mine døtre med det første :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ...så jeg blir selvsagt beroliget av at Naginata ikke har planer om å besvangre mine døtre med det første :) Likte den formuleringen der veldig godt må jeg si! :roll: Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg