SilvrBlue Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Denne står på max, men jeg må vri den et halvt år tilbake for å merke reduksjon, overhode, i bassen.. Ca et par milimeter før den står på minimum, synker bassnivået.. Er dette normalt? Føler liksom elementene (kicker CVR12") kunne spillt en del høyere, men det er kanskje bare meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Bumper denne jeg. Var jo en tråd her et sted med flere som hadde denne forsterkeren, så noen av dere bør jo vite hvordan denne basskontrollen fungerer...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Den fungerer jo utifra det du justerer på forsterkeren i første omgang.. Har du justert helt opp på forsterkeren? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hvordan er bassboosten på forsterkeren stillt? Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hvordan er bassboosten på forsterkeren stillt? Bassboosten står nesten helt på topp.. Sensitivity står på litt over 0.5.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Da tror jeg du må justere litt om på anlegget. Jeg kjører med null bassboost på forsteren og null på den eksterne basskontrollen. Så justerer jeg opp på den eksterne når det trengs. Men mellom ca.50%-100% er det ikke noe forskjell hos meg. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Da tror jeg du må justere litt om på anlegget. Jeg kjører med null bassboost på forsteren og null på den eksterne basskontrollen. Så justerer jeg opp på den eksterne når det trengs. Men mellom ca.50%-100% er det ikke noe forskjell hos meg. Ok, så når bassboost står på max, er ikke dette max på den eksterne? Den eksterne overstyrer bassboosten på forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg