Gå til innhold

koble anlegg i golf...?

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

Yes... er da en stund siden jeg har kobla noe anlegg i en golf 2 og jeg har glemt hvem ledning som er hvem =S

Det er tre hovedledninger sant?

Den røde = Tening(riktig?)

Den Brune = jording(Riktig?)

Den lyse blå med striper på = Usikker

noen som kan hjelpe meg her? :P

Rød er tenning, Gul er konstant 12v altså batteri

svart eller brun er jord

Blå med stripe er Remote, altså til å skru på forsterkere og antenner osv

Les her om du vil

http://bilradiospesialisten.no/index.php?aID=37&ids=artID

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøve lampe?

Jeg har kjøpt meg en NY spiller nå..og det er ikke noe liv i spilleren. Hva kan det være? VIRKER som om det er strøm i konstant strømmen og at jording virker for kommer de nær hverandre ryker sikringen. Hva kan det være?? :( :(

sikringen i boksen er også bytta og hel og fin.. så kan ikke være den! :( tatt ut alt og er ikke noe brudd i ledningen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kobler de sammen så bruker den bare strøm når spilleren er på,, så du må skru den av manuelt hver gang du ikke skal bruke den, Om du mistenker kødd med ledningene så legg opp nye selv,

hent pluss og minus direkte fra batteriet, og finn en annen ledning under dashen som gir 12v på tenning,

Om du er redd for å gå tom for strøm så kan du først som sist lære deg å parkere i nedover bakker slik at du alltid kan starte bilen på giret!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider