Gå til innhold

temp føler

Ranger emnet

Norway87

Anbefalte innlegg

siden jeg fikk bilen ca 1 og et halvt år siden så har ikke tempraturføleren virket i instrument panelet,

lurer på om dette er noen stor sak å ordne så den funker?

føler eller bytte instrument panel får antageligvis s4 panel i løpet av 2 uker , instrument panelet som sitter i nå har skiva godt i oppløsning pga varme tror jeg hengere seg speedometeret, om dte kan ha noe med saken og gjøre

Hvor sitter føleren og hva kostere en ny?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan måler jeg den? reise på lokale verkstedet?

Nei, kan måle mellom jord og pinnene i føleren. En er til temp.måler og en til varsellampen for motortemp. De 2 siste er nok ikke i bruk på din bil. Husker ikke verdiene, kan finne det, men har ikke anledning nå.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på temp måler: Noen som vet hvor "ute temp" måleren ligger på Audi S4 92 (C4)? Min er blitt helt på tryne. ene øyeblikket viser den minus 33 grader, og varierer helt opp til pluss 25 grader. noen som vet ka som kan foresake dette? evt kor føleren ligger?

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist jeg erstatter den gamle med en ny universal en der det er bare er 1 kontakt? å setter di 3 andre kablene varsel lampa å varme aparatet på en og samme, og larvær å koble på 12v? går det?

Da går alt i spinn. Er ikke beregnet på å koples sammen!

Bilforumet.no
Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på temp måler: Noen som vet hvor "ute temp" måleren ligger på Audi S4 92 (C4)? Min er blitt helt på tryne. ene øyeblikket viser den minus 33 grader, og varierer helt opp til pluss 25 grader. noen som vet ka som kan foresake dette? evt kor føleren ligger?

Dårlig kontakt? Føleren sitter nede/under venstre hovedlykt framme i støtfangeren (på innsiden).

Bilforumet.no
Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider