ChrPus Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hei, jeg har en 92 Chrysler LeBaron med turbo å dumpventil, idag når jeg var ute å kjørte så slutta plusli turboen å funke, når jeg gir gass høres det ut som den bare blåser ut en masse luft? Kan det være dumpventilen som har hengt seg?? Jeg har ikke noe greie på detta her.. Håper noen kan svare fort ;) På forhånd takk ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Men har du åpnet panseret? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrPus Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ... Da hadde du kanskje funnet ut hvor blåselyden kom fra mener jeg. Det kan jo også være en slange som har hoppet av. Hva slags avlastningsventil er det snakk om? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrPus Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Det skjedde nå akkurat så har ikke sjekka enda nei, tar det i morra når det er lyst å ikke det gjør noe om jeg bråker, derfor tenkte jeg kanskje å spørre her først, for å høre om hva det kanskje kunne være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Høres jo ut som du har gitt degselv svaret... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg