Gå til innhold

Valg av frontlykter

Ranger emnet

Atlinho

Anbefalte innlegg

Hm... de lysa er ikke noe stress å montere. Tror faktisk at du egentlig ikke trenger å kutte i forskjermene. Jeg gjorde det, men så i etterkant at det kanskje ikke var nødvendig :P

Er samme plugg som er på orginale lysa, så du slipper å koble om.

Og lyset er et sted mellom halogen og xenon look. Er ganske klart lys egentlig. Men det er bare å dytte inn xenon look pærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens! :)

Da var endelig angeleyes-lyktene bestilt! Bestilte inn fra samme butikk, som deg Atlinho. Har du mottatt lyktene dine?

Er det forresten noen stor sak å montere denne typen lykter? Er interessert i å få litt xenon-look" med disse lyktene. Har hørt at man kan få tak i slike pærer på Biltema under navnet; Philips bluevision, stemmer dette? Noen som kan vise meg akkurat hvilke pærer jeg skal ha?

Tusen hjertlig takk for all hjelp! Gleder meg som et lite barn til jeg får lyktene.

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig angeleyes-lyktene bestilt! Bestilte de fra samme butikk, som deg Atlinho. Har du mottatt lyktene dine nå?

Er det forresten noen sak å montere denne typen lykter? Noen?

Har lyst på "xenon-look" i de nye lyktene mine. Kan jeg få kjøpt dette på Biltema f.eks? Har hørt de går under navnet "Philips bluevision"? Noen som kan linke til de pærene jeg trenger? Takk.

Gleder meg som et lite barn til jeg mottar lyktene. Er du fornøyd med servicen deres, Aleks? Du betalte ikke noe for frakten, ikkesant?

Gleder

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig angeleyes-lyktene bestilt! Bestilte de fra samme butikk, som deg Atlinho. Har du mottatt lyktene dine nå?

Er det forresten noen sak å montere denne typen lykter? Noen?

Har lyst på "xenon-look" i de nye lyktene mine. Kan jeg få kjøpt dette på Biltema f.eks? Har hørt de går under navnet "Philips bluevision"? Noen som kan linke til de pærene jeg trenger? Takk.

Gleder meg som et lite barn til jeg mottar lyktene. Er du fornøyd med servicen deres, Aleks? Du betalte ikke noe for frakten, ikkesant?

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå ble det mange like innlegg her 2fast4u86 xP

Jeg betalte for frakt, men ikke moms og toll :)

Edit: Ang. service så hadde jeg egentlig ingen kontakt med firmaet. Men varene kom veldig fort og ble levert på døra av UPS. Bestilte en søndagskveld, og fikk de fredagen uka etter.

Jeg sendte en mail på mandagen (sånn ca midt på dagen) og etterlyste tracking nr. og det fikk jeg tilsendt fra UPS noen timere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal sende mail i morgen.

Var det noen stor sak å montere på de nye lyktene? Jeg ser nemlig i tråden din at det gikk relativt enkelt for seg? :P

Du skrev: "Har kjøpt nye blinklys pærer som jeg skal sette inn, sånne som er chrome farget. Også skal jeg bytte de små parklyspærene med hvite eller xenonlook pærer".

Bør man ikke også bytte ut kjørelysene med xenonlook-pærer? Har du mulighet til å linke til de ulike pærene, er du snill?

Takk, kompis.

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe voldsomt stress å montere nye lysa. eneste som var hos meg var at 4 av de 6 skruene de orginale lyktene er montert med ble helt mongo og måtte kappes ut :P Så gikk med en del tid på det da...

Blinklyspærene mine kjøpte jeg på Realcar i Oslo, Osram har noen som heter Diadem å (aner ikke hvor de selges men). Og parklyspærene har jeg bare koblet fra, ble mye penere :)

Aner ikke hvor man får kjøpt xenon-look pærer til nærlysa desverre.

Edit: Jeg TROR det skal gå greit å bare montere de nye lysa rett på, men det kan hende du faktisk må kutte i forskjermene. Det finner du jo fort ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinklyspærene mine kjøpte jeg på Realcar i Oslo, Osram har noen som heter Diadem å (aner ikke hvor de selges men). Og parklyspærene har jeg bare koblet fra, ble mye penere :)

Aner ikke hvor man får kjøpt xenon-look pærer til nærlysa desverre.

Ok, kan du være litt mer spesifikk om hvilke blinklyspærer du kjøpte? Det er nemlig så mange å velge mellom. http://www.realcar.no

Fjernet du bare parklyspærene, som stod i de nye lyktene? Satte du ikke inn noen nye? Ser det bedre ut da altså?

Er det noen andre, som vet hvor man kan få kjøpt xenon-look pærer til nærlysa?

Danke!

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lenge siden jeg har vært inne her nå. Vært i Russland en stund og så, men lyktene har kommet og jeg cruiser rundt i bilen min igjen:) Bestilte disse lyktene her, som flere fikk med seg: http://cgi.ebay.de/KLARGLAS-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-AUDI-A4-95-00-DNT_W0QQitemZ170139159097QQihZ007QQcategoryZ57309Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Jeg er kjempefornøyd med de hvertfall hittil, og synes de kler bilen kjempegodt. Koser meg nå om dagen:P hehe

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider