Gå til innhold

Kjør på vann!

Ranger emnet


Sladdrespeil

Anbefalte innlegg

Google "joe cell", "water car" og "Stan(ly) Meyer" først, også etterpå gjør det same bare legg til "hoax" eller "fraud" (finner ingenting om det)

 

Man kan kjøre på vann! bygg dere en joe cell, dem sier det dobbler motor effekten også, og det må jo være aktuelt?

 

http://pesn.com/2006/04/16/9600261_Joe_Cell_instructions/

 

søk på youtube og video google, masse filmer!

 

Vel joe cell er en liten boks med tre rustfrie rør i forskjellige størrelser som står inni hverandre. De står i et fjerde rør som er større og er en beholder for vann og de ovennevnte rørerene. det midtre røret er minus "pol" og boksen er pluss "pol". da bygger det seg opp elektrisitet i overflaten på stålet som, når det blir høy nok, gjør vannet om til HHO gass. (Det er mange teorier, men jeg skriver det nå slik som det her) så setter man en slange fra boksen til forgasseren/luftinntaket eller noe sånnt, starter bilen, kobler fra bensin slangen og venter til bensinen som er igjen er borte. Bilen går fortsatt åpenbart på bare luft og denne gassen. Så skrur man fortenningen til 80-90 grader og man får full effekt. Så kjører man helt til politiet stopper deg. En teori går ut på at gassen først imploderer når stempelet er nede (suger det opp og skaper kulde), mens når blandingen så blir komprimert blir den supervarm og eksploderer(presser stempelet ned og skaper varme) som diesel. Resltat = dobbel effekt, lunken motor og null bensin utgifter!

 

hva tror dere? Ikke si bløff før dere har googlet eller bygd en selv. Finns tegninger på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "joe cell", "water car" og "Stan(ly) Meyer" først, også etterpå gjør det same bare legg til "hoax" eller "fraud" (finner ingenting om det)

 

Man kan kjøre på vann! bygg dere en joe cell, dem sier det dobbler motor effekten også, og det må jo være aktuelt?

 

http://pesn.com/2006/04/16/9600261_Joe_Cell_instructions/

 

søk på youtube og video google, masse filmer!

 

Vel joe cell, enkelt forklart, er en liten boks med tre rustfrie rør i forskjellige størrelser som står inni hverandre. De står i et fjerde rør som er større og er en beholder for vann og de ovennevnte rørerene. det midtre røret er minus "pol" og boksen er pluss "pol". da bygger det seg opp elektrisitet i overflaten på stålet som, når det blir høy nok, gjør vannet om til HHO gass. (Det er mange teorier, men jeg skriver det nå slik som det her) så setter man en slange fra boksen til forgasseren/luftinntaket eller noe sånnt, starter bilen, kobler fra bensin slangen og venter til bensinen som er igjen er borte. Bilen går fortsatt åpenbart på bare luft og denne gassen. Så skrur man fortenningen til 80-90 grader og man får full effekt. Så kjører man helt til politiet stopper deg. En teori går ut på at gassen først imploderer når stempelet er nede (suger det opp og skaper kulde), mens når blandingen så blir komprimert blir den supervarm og eksploderer(presser stempelet ned og skaper varme) som diesel. Resltat = dobbel effekt, lunken motor og null bensin utgifter!

 

hva tror dere? Ikke si bløff før dere har googlet eller bygd en selv. Finns tegninger på nett.

 

jeg tar forbehold om at det jeg skriver (hvordan den virker etc) er helt feil i forhold til det som står på div sider. Husker ikke hvilken teori som er hvilken heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel mat for mythbusters...

 

btw:

 

SOURCES

Phone conversations and email dialogue with Peter Stephens.

Video footage.

 

Og hva er greia med at bensinslangen må være blokkert og frakoblet fordi frekvensene forstyrrer opplegget? Frekvensen fra bensinslangen?

The fuel line to the car does not need to be disconnected, though it does need to be shut off. Stevens says that if the fuel line is not disconnected, then the frequency disrupts the efficient running of the engine

 

Mye prating om historie og vanlig folks skepsis der, istedet for å prøve å forklare hva som skjer...

 

HHO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er nokk en bløff.

 

Det apparatet gjør er en elektrolyse av vann som spalter opp vannet i hydrogen og oksygen.

Det går helt fint å kjøre en bensinmotor på hydrogen (med litt justeringer) men problemet er at elektrolyse av vann krever mer energi enn det du kan få ut av å brenne gassen etterpå.

 

tror nokk hydro hadde brukt denne teknologien til elektrolyse av vann for lenge siden hvis den hadde fungert bedre enn deres metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår