r_hen Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hei. Er vel det man kan kalle for et relativt nytt medlem og en forholdsvis ny eier av en Mazda MX-3. Er ikke av den typen som har noe særlig peiling på biler. Lurer på hvordan jeg kan forbedre veigrepet på bilen min. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 enkleste er å kjøpe bredere felger og bedre dekk.. også hjelper det veldig mye å senke den ( så du får lavere tynge punkt.. skal du ta det helt ut er vektreduksjon også en mulighet.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Eller bare sjekk http://www.nope.no og se hvilke mods jeg har gjort. -J Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg