marazi Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hei! Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en Neon, den jeg har kikket på har gått 163, og ingen som vet om det er blitt byttet registerreim på denne... Så det er jo da noe som må gjøres, det ejg lurer på da er om dere har noen sånn ca pris på hva dette koster til disse bilene...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 vannpumpe ca 700kr strammehjul ca 1300kr registerreim et par hundre. Enkel sak å bytte selv så lenge det ikke har blitt brukt locktite på reimhjulet nede på veiven.. da må du ut med masse penger på skikkelig trearmet ters (ca 1000-1500kr) og propan på boks så du får varmet opp locktiten. som du sikkert har skjønt slet jeg der. bøyde to tre-armede terser fra biltema og clas ohlson før jeg måtte ut med 1500 i ters fra TESS. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Been there done that :P som du sikkert har skjønt slet jeg der. bøyde to tre-armede terser fra biltema og clas ohlson før jeg måtte ut med 1500 i ters fra TESS. Bruk denne linken om du skal skifte reim etc :P http://jball.neons.org/howto/timing_belt/howto.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Litt :offtopic Men hva i H...... er det bilen står opp på på det første bilde?!?!?! http://jball.neons.org/howto/timing_belt/howto.html Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 ser ut som 2 trestubber Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg