buskmann Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg syns det er på tide at moderatorene tar tak i tråder med tydelig nazistiske hentydninger. Dette bør være et være et åpent og tolerant forum, uten den slags. Jeg kunne lagt frem flere eksempler, men velger ikke å gjøre det for ikke å stigmatisere forholdet ytterligere. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg ser ikke helt sammenhengen med åpent og tolerant når du vil utelukke noe fra forumet ;) Jeg har forresten ikke sett noe nazi-hentydninger her på forumet (med mindre noen har klaget på nazi-moderering av tråder).. Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 jeg skjønner heller ikke helt hva du sikter til her. har du noen eksempler? [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Bruk gjerne -knappen for å rapportere poster/tråder du finner, som ikke er tilhørende på forumet og/eller strider mot reglene. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg syns det er på tide at moderatorene tar tak i tråder med tydelig nazistiske hentydninger. Dette bør være et være et åpent og tolerant forum, uten den slags. Jeg kunne lagt frem flere eksempler, men velger ikke å gjøre det for ikke å stigmatisere forholdet ytterligere. mener du snauskallede idioter som ikke liker jøder og kremmere eller er det rasisme det er snakk om? kan du ikke bare finne deg et annet forum vis alt er så galt? Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Er du en sånn ung AUF politiker eller Buskmann? lyser fred over jord, gi de fattige mer penger, gi de eldre en ny seng,inn med alle asylsøkere, av tråden din (ikke ille ment..) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 mener du snauskallede idioter som ikke liker jøder og kremmere eller er det rasisme det er snakk om? kan du ikke bare finne deg et annet forum vis alt er så galt? en nazist er en person som vil beholde sitt eget lands verdier, og for en hver pris unngå inflytelse fra andre kulturer. rasisme er noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg syns det er på tide at moderatorene tar tak i tråder med tydelig nazistiske hentydninger. Dette bør være et være et åpent og tolerant forum, uten den slags. Jeg kunne lagt frem flere eksempler, men velger ikke å gjøre det for ikke å stigmatisere forholdet ytterligere. Kan du være så snill å komme med noen eksempler på dette? :) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 en nazist er en person som vil beholde sitt eget lands verdier, og for en hver pris unngå inflytelse fra andre kulturer. rasisme er noe helt annet Det du snakker om, er nasjonalisme, ikke nazisme. Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg klarer knapt vente på eksempler på nazistiske tråder på bilforumet!:D Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 så bra vi aldri går tom for noe å klage på:D Sieg! BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 haha:D begynn å grin -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg vil helst ikke gi mer oppmerksomhet til disse oppmerksomhetssøkende nazistene. Det er 2-3 nick som er gjengangere. Det er oppmerksomhet de er ute etter, så jeg ignorerer selvfølgelig trådene. Jeg vil derfor heller ikke legge ut noen linker til dem. Men til de moderatorene som leser dette, så er det noen underforum som er mer plaget enn andre. Det gjelder merkeforumene for et par bilmerker fra Syd-Tyskland, uten å være mer konkret. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hvorfor kan ikke du bare rapportere slike tråder eller i verste fall sende PM til en moderator, slik "alle" andre klarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Don't feed the ego! Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg