Gå til innhold

Nazistiske forumtitler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skjønner heller ikke helt hva du sikter til her. har du noen eksempler?

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er på tide at moderatorene tar tak i tråder med tydelig nazistiske hentydninger. Dette bør være et være et åpent og tolerant forum, uten den slags. Jeg kunne lagt frem flere eksempler, men velger ikke å gjøre det for ikke å stigmatisere forholdet ytterligere.

mener du snauskallede idioter som ikke liker jøder og kremmere eller er det rasisme det er snakk om? kan du ikke bare finne deg et annet forum vis alt er så galt?

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er på tide at moderatorene tar tak i tråder med tydelig nazistiske hentydninger. Dette bør være et være et åpent og tolerant forum, uten den slags. Jeg kunne lagt frem flere eksempler, men velger ikke å gjøre det for ikke å stigmatisere forholdet ytterligere.

Kan du være så snill å komme med noen eksempler på dette? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ikke gi mer oppmerksomhet til disse oppmerksomhetssøkende nazistene. Det er 2-3 nick som er gjengangere. Det er oppmerksomhet de er ute etter, så jeg ignorerer selvfølgelig trådene. Jeg vil derfor heller ikke legge ut noen linker til dem.

Men til de moderatorene som leser dette, så er det noen underforum som er mer plaget enn andre. Det gjelder merkeforumene for et par bilmerker fra Syd-Tyskland, uten å være mer konkret.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår