DynaCore Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg gleder meg til busken kommer med noe konkret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hvorn er busken? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hvis man setter det på spissen, så kan vel buskmann bety neger? buskmann kan vel også bety noe som gjemmer seg i busker, da tolker jeg det som politi, og de er jo litt nazi her om dagen. Tror kanskje at en sånn moderator-adminstratorsak skal ta mot til seg å slette denne tråden jeg. Begynner vel å ligne på mobbeing dette her, og det går vel ut over tålerange trivelige miljøet vi har her på forumet:P (kanskje enda pinligere at det er nettop jeg som tar bushy-boy her i forsvar, forumets mest userriøse bruker gjennom tidene..hehe, neida) proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Bruk rapportknappen om det er noe som plager deg. å lage en tråd om problemet er ikke alltid noe god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg