volvoen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hei er det noen her som veit om det er vanskelig og bytte /lage nytt taktrekk i 740 det ser ræva ut . forbaska tøy shit. har takluke au.må få i no annet. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 finnes to valg til å ta ut taktrekke på, det eine er å knuse fram ruta eller bak ruta, eller at du tar ut setene så klarer du å smyge det ut den eina dørå, var det eg gjor, men må være forsiktig viss det er takluke, for knekker lett da. er ganske grett å skifte trekk også, behold det gamle trekket som henger på pappen viss det ikkje ser forferdeligt ut, også legg på filt og lim det fast med kontakt lim, eller at du river av d gamle og limer rett på pappen, har gjort dette på min sjøl, funker fett. PS: ved taktrekk så må du huske på å lage ein kant som er litt for lang, siden den skal festes i lista som går rundt taktrekket, dreit meg litt ut der sjøl, har ennå ikkje fikset det Mvh Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 takk for det da er det bare og ut med setene og vel div lister og plast dill som må løsnes. har ikke hatt ute taktrekk på noen bil siden amazon tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 ja, ut med seter og vekk me lister, så legger du trekket ned i den eine lang siden, også er det bare til å prøve seg fram hvordan det er lettest å få det ut, er ei stund si eg gjor dette sist, så husker ikkje heilt hvordan vi fikk det ut, men med litt banning og hyling så går alt bra;) rett og slett bare til å prøve seg fram:) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hei igjen nå er alt ute .men den forbaska skummgummi greia trekker vel godt me lim så eg lure på ka slags lim som dokk bruke. er et møkka patent på taktrekk syns eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hei igjen nå er alt ute .men den forbaska skummgummi greia trekker vel godt me lim så eg lure på ka slags lim som dokk bruke. er et møkka patent på taktrekk syns eg. der du har skrevet kontaktlim ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 tar en liten offtopic her jeg. er det du som eier bilen på avataren din volvoen? isåfall spåtta jeg den da vi var på tur hjem fra stavanger i ferien:cool: da sto den akkurat under det treet der:yummy: Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 jepp det er den bilen ja . 740 gle 88mod. men er det noen som vet ossen eg får ned trekkene i takluka er liksom et stort trekk og ei minre luke med trekk inne i den store?????:helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Den store og den lille er en del.. Det finnes en søkefunksjon her :) Ta en titt på denne tråden: http://www.bilforumet.no/700-serien/170482-bytting-av-takluketrekk.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hva med å male trekket med en eller annen slags stoffmaling? Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg