miXer Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hei Iforrige uke kjøpte jeg meg en Audi A3 1.8T som ikke har fjernstyrt sentrallås. Jeg har lyst til å få dette installert med den fancy nøkkelen med knapper og vippe opp nøkkelen. Hvor kan jeg henvende meg om dette, og noen som har en formening om hvor mye dette vil koste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 møller fikser dette. men det kostet peng. men om du søker litt på a3 forumet finner du en post med dette. se på den du:) grattis med ny bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Noe slik du tenker på... http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei Iforrige uke kjøpte jeg meg en Audi A3 1.8T som ikke har fjernstyrt sentrallås. Jeg har lyst til å få dette installert med den fancy nøkkelen med knapper og vippe opp nøkkelen. Hvor kan jeg henvende meg om dette, og noen som har en formening om hvor mye dette vil koste? hørte på pris på møller for å bygge om til fjernstyrt, ca 25000 fikk jeg høre, var ikke til meg, men en kamerat med a4 Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Det du trenger er: Sentrallåspumpe, kan skaffe delenr. senere etter jobb. Nøkler, ca. 300kr/stk på ebay + uslipt nøkkelblad, ca. $5/stk. slipe om nøkkel her hjemme, 150kr / blad. Også må du åpne den eksisterende nøkkelen og flytte over startsperretransponderen. Dette er ikke så veldig vanskelig, men du må være forsiktig så du ikke knuser den - det er _veldig_ lett gjort. Så kan du få Møller til å kode om hjernen til å støtte den nye sentrallåspumpen for ca. 600kr, evnt. kjøpe utstyr selv til det dobbelte (så slipper du å dra tilbake senere om det er noe du lurer på av diagnose eller justeringer du vil gjøre... ;-) ) Selve delen med å få den trådløse senderen til å fungere på den nye pumpa er en enkel vri-om-nøkkel-og trykke noen kommandoer prosedyre jeg ka hoste opp i fra arkivet hjemme. Det kommer i hvert fall på langt under 25k for å gjøre ombyggingen selv. Brukt sentrallåspumpe kan du ende på ca. 600kr for, mot 4k for en ny.... Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Noe slik du tenker på... http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 Jeg har forresten et sånt kit liggende, ubrukt. Kan selge det for 800kr + frakt evnt. Koblingsskjema følger med. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Jeg har forresten et sånt kit liggende, ubrukt.Kan selge det for 800kr + frakt evnt. Koblingsskjema følger med. Hva er enklest/best av det du forklarte meg kontra det settet som street design har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Det enkleste er å kjøpe et slikt kit som streetdesign selger (Har et liggende ubrukt - er _Ikke_ derfor jeg sier det er det enkleste). Da slipper du å kode om noe som helst, bytte ut pumper og sånne ting. Det som gir deg mest OEM feeling med orginalnøkkel er det der du soper sammen deler fra forskjellige steder og setter det sammen til noe orginalt. Regn med at å få det "orginalest" kan koste deg 2-3000 mer enn å montere et sånt ekstrakit. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Men er et sånt ekstrakit like bra? Fungerer det på samme måte, som f.eks med vinduene som kan heises ned hvis du holder nede åpne knappen lenge nok og det samme med lukke knapp?! Ser nøkklene fra streetdesign like ut som de orginale? Og følger det med en transponder i nøklene, eller må jeg pirke de ut fra orginal nøklene mine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Vel, nøklene har et rundt søkk på framsiden til logoting. Det med automatisk heving/senking av vinduer aner jeg ikke, men det burde det - siden det er noe som er aktivert på låse/lukke impulsen i utgangspunktet. Startsperretransponderen må du pirke ut og lime inn med limpistol f.eks., da nøklene er temmelig universale og selges i ett kitt der trådløsboksen kan kobles forskjellig avhengig av biltype. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Er skjemaet enkelt å følge? Er det vanskelig å få gjort dette selv? Hva må gjøres for å få montert det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg