Baufish Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Sjekk morgendagens p-hus! http://atvs.vg.no/player/index.php?id=10911 Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Det eneste aberet er at det tar mellom et og halvannet minutt å få utlevert bilen Ansatte i Fokus Bank kan i februar neste år ta i bruk parkeringshuset med 22 plasser Den passive ventingen etter at billetten er betalt imøtekommer vi ved å montere skjermer ved billettautomaten der brukeren kan se sin egen bil bli hentet opp fra lageret kjipt å komme slutte samtidig og komme sist for å hente bilen da...! se på ANDRES biler kjøres fram i 20 min ++! men bortsett fra det , en kool sak:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 som i japan da:P Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Sikkert ganske fett for dem med liten profil på dekka. Ca 20 sek ut i repotasjen Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 sier bare lavprofil og vinger fungerer sikkert dårlig.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Burde være gummi på de "klemmene" Som måler bilens bredde, ellers så blir det nok noen riper. Vinger burde vel gå bra, alt som er høyere enn taket er jo litt upassende på en vanlig bil. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Sikkert deilig når strømmen går evt om det oppstår noe feil i elektronikken.. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 kjipt å komme slutte samtidig og komme sist for å hente bilen da...! se på ANDRES biler kjøres fram i 20 min ++! men bortsett fra det , en kool sak:) Men den tiden sparer du inn ved begynnelsen av dagen når du kjører bilen rett på rampa istedet for å surre rundt for å finne seg en ledig plass. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Tror ikke dette blir en fulltreffet når det gjelder rushtid.. Hvis det er 10 pers foran deg i køen for å få ut bilen sin tar det jo 20 min før du får din, for så å komme i rushtrafikken. Da tror jeg det faktisk er kjappere med sånn det er i dag.. Men fansy er det, og litt mindre utsatt for tyveri.. Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Er vel bedre at folk lærer seg å parkere på normalt vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Har parkert i sånne hus Japan! Det er ikke noe problem og vente på bilen. Tar max noen min. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg