burnoutking Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Så noen spurte etter hvite instrumentskiver for noen drøye uker siden. Har en .PSD-fil (Photosjop, for dere ikke-nerder) med akkurat dette. Den passer til 1,8 GL, men skal se om jeg klarer å rote frem en til VR6 òg. Tror jeg har en eller to til med andre design, skal oppdatere hvis jeg finner. Instrumentene skal være i rett størrelse, så i utgangspunktet er det "bolt-on" (har dem ikke på min bil, så skal ikke si det 100% - men i hvert fall 99,9999%). Ennjåi! Edit: Korleis i svarte kan eg lasta opp photoshop-filar? Edit 2: Sånn i svarte kunne jeg laste opp Photoshop-filer: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=640Untitled_1.psd :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Så noen spurte etter hvite instrumentskiver for noen drøye uker siden. Har en .PSD-fil (Photosjop, for dere ikke-nerder) med akkurat dette. Den passer til 1,8 GL, men skal se om jeg klarer å rote frem en til VR6 òg. Tror jeg har en eller to til med andre design, skal oppdatere hvis jeg finner. Instrumentene skal være i rett størrelse, så i utgangspunktet er det "bolt-on" (har dem ikke på min bil, så skal ikke si det 100% - men i hvert fall 99,9999%). Ennjåi! Eller Photoshop, for dere ikke-nerder :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 ja, hadde vært fint ut om du kunne sendt over, eller lagt ut den fila! :D speedoen min går fra 20-220 km/t og til 7000rpm med digital klokke.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Eller Photoshop, for dere ikke-nerder :) :coplight Srkivefleil-politiet på gang? :p Må bare finne en plass å laste dem opp, eller noen som har serverplass som jeg kan sende til? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hehe! ja, du får bruke den tida du trenger.. :P jeg har ikke noe peiling på dissa pc greiene! :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hehe! ja, du får bruke den tida du trenger.. :P jeg har ikke noe peiling på dissa pc greiene! :/ Me neither, men fant en til slutt. :p http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=640Untitled_1.psd Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 se der ja! ikke værst! men.. hvilket program må jeg ha for å åpne fila? photoshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Har ikke instrumentskiver som dette? 20-220 km/t og til 7000rpm med digital klokke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 se der ja! ikke værst! men.. hvilket program må jeg ha for å åpne fila? photoshop? Ja, la dem ut i "råformatet" - slik at folk kan fikse på dem selv om ønskelig. Her er de i vanlig Windows Bitmap: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=bamdamda.bmp Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Har ikke instrumentskiver som dette? 20-220 km/t og til 7000rpm med digital klokke? Mine er slik. :/ Digital klokke i speedoen og en tripteller i turtelleren. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 omvent på min. trip teller på høyre. kl venstre:) Så må fikse sjæl? væ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 du har ikke de skivene som går fra 20-220? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 jeg har skiver som er fra 20-220 med 7000rpm venstre er det kmt med trip teller høyre rpm og klokke digitalt ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 du har ikke de skivene som går fra 20-220? Jau, må bare fikse tallene ... de er litt tåkete ... Legger dem ut om 4-5 strakser, så kan dere se om de passer. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 det spm var til burnoutking.. :P den fila som ble lagt ut var det 0-220 km/t så lurte på om du har en fil med 20-220? hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg