Gå til innhold

latterlig stor turteller?

Ranger emnet

JChE

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en avsindig stor turteller til å sette i corsaen? gjerne med shiftlight og skala til 15000rpm...:oohh

Og den må være billig(bilen kosta 9000,- )

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry harry harry harry. Kan ikke skjønne hvorfor alle skal ha disse turtellerne. Ser jo blodstygt og helt teit ut.

Shiftlight kan jeg kanskje skjønne på biler med mye motor, men man trenger jo faen ikke den vekkeklokka på dashboardet!

Håper du skal ha dette som en spøk ;P

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry harry harry harry. Kan ikke skjønne hvorfor alle skal ha disse turtellerne. Ser jo blodstygt og helt teit ut.

Shiftlight kan jeg kanskje skjønne på biler med mye motor, men man trenger jo faen ikke den vekkeklokka på dashboardet!

Håper du skal ha dette som en spøk ;P

SELVFØLGELIG er dette som en spøk! Bilen kosta 9000,er retta opp med traktor og brekkjern,og har en strikkmotor på 60hester... Syns bare det hadde vært morsomt med en turteller på størrelse med hjula på bilen:blunk:

15k er selvfølgelig ikke et must,bilen går sikkert ikke til mer enn 7k eller noe,men dette også for at det rett og slett skal se litt teit ut...

Jeg er egentlig veldig interessert i biler,men økonomien tillater ikke de store utskeielsene akkurat nå...:violin:

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er int. har jeg en Autogage-turteller med shiftlight. Grei størrelse på den for å si det slik. Husker ikke hvor langt den måler men. Kan mekke et bilde av den om ønskelig. Skal ikke koste deg mange kronene å kjøpe av meg. Vil bare ha den bort så.

:)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider