Gå til innhold

matrix2 bmw

Ranger emnet

psychoExtreme

Anbefalte innlegg

Noen som så matrix2 og la merke til at når den ville biljakten begynner etter trinity og morpheus..

de blir jakta av de "spøkelse twins" i en svær kjerre..

vel saken er : trinity måker inn i en bmw 5 serie og kapper av den

hele føkkings bagasjelokket. Så ser du spøkelse-bodyguarden snur seg fra takluka på kjerra si, ser på bmw-en og GLISER fett når han ser kebab tralla er blitt partert..

ser dere, ikke engang i en fiktiv data verden er bmw likt...

ps:forresten kjører agent Smith AUDI helt i børjan av filmen..

Eg blir i godt humør av øl!

Visste du at...

-Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trur ikke penger har noe med Audien å gjøre?

Og trur du de valgte en Bmw til å bli knust fordi at folk ikke liker kebabtraller?

Det finnes da filmer der Audier blir knust også, så det vil si at verden hater Audier også? Eller gjelder dette kun for Matrix Reloaded?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by psychoExtreme

syns bare det var artig..

tror nemlig det var eneste gang i filmen den fyren der glisa..

hehe

du må ta ned guarden din litt mr..:)

HEHE.. På tide og skaffe seg en hobby? Hart hørt frimerkesamling er intresant ;) :D :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Og trur du de valgte en Bmw til å bli knust fordi at folk ikke liker kebabtraller?

Det finnes da filmer der Audier blir knust også, så det vil si at verden hater Audier også? Eller gjelder dette kun for Matrix Reloaded?

Er det ikke en S8 som får gjennomgå ganske heftig i Ronin?

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Ble du lei deg nå? litt sånn på gråten? :(

Ta deg ei bolle

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by psychoExtreme

ser dere, ikke engang i en fiktiv data verden er bmw likt...

Hahah, det er koselig å få seg en latter på vårt kjære off-topic forum iblandt..Den setninga utløste magevregninger her i gården :D

Ikke spesielt fordi det går utover BMW, men fordi folk klarer å komme på noe sånt no. Genialt! Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til det samme.

Keep up the good work. Det er behagelig å le :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Ble du lei deg nå? litt sånn på gråten? :(

Ta deg ei bolle

Jeg blei ikke lei meg eller noe.

Jeg bare synes det er så lite artig å høre om klaging på diverse merker hele tiden. Who Cares?

Jeg liker ikke Ford noe spesielt, men noen gjør det. Jeg liker VW og BMW, og noen liker dem ikke.. Sånn er det bare..

Lite nødvendig å poste noe sånt som dette... Er egentlig ikke noe å henge seg opp i da, men jeg valgte å gjøre det.

Og hakke lyst på bolle, DIN bolle!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man skal snakke om biler som blir knust så må man jo nevne fast and foriuos 1&2 samt gone in 60 sec.. i disse filmane blie jo en god del namme biler smadret..

må si jeg var på gråten nær når mustangen i 2f2f ble knust under semin.. men lo rått da bimmern smalt rett i autoværnet....

og i gi60s... haaaaalloo... se hva de gjør med den stakkars mustangen der da!! og hva med trans am`n i begynnelsen... nei og nei... folk har ikke skam i verden..

det er da det er fin å vita at de fleste biler som smeller på film er replicaer.. ikke så stor fare da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

om man skal snakke om biler som blir knust så må man jo nevne fast and foriuos 1&2 samt gone in 60 sec.. i disse filmane blie jo en god del namme biler smadret..

må si jeg var på gråten nær når mustangen i 2f2f ble knust under semin.. men lo rått da bimmern smalt rett i autoværnet....

og i gi60s... haaaaalloo... se hva de gjør med den stakkars mustangen der da!! og hva med trans am`n i begynnelsen... nei og nei... folk har ikke skam i verden..

det er da det er fin å vita at de fleste biler som smeller på film er replicaer.. ikke så stor fare da!!

Ja, jeg håper den BMW`n som smelte i veggen var en replica bygd på Honda chassi.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider