Iversen88 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Det er snart Gatebil Rudskogen å jeg har ikke skilt på bilen men skulle vært der med den. Får jeg orange prøveskilt over 40 mil? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Bruk røde metallskilt.. Vet ikke om folieskilt kan brukes så langt.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Det er nesten de samme reglene de med hvit skrift (klistremerke) og de med sort skrift (metall). Blir du stoppet i "tvilsomt ærend", så tror jeg snuten driter i om kjennemerkene er gyldig i ett år eller én dag. Fra toll.no: Årsprøvekjennemerke (sort skrift) skal bare brukes i nærvær av innehaver eller dennes ansatte. Kunde kan dog bruke forhandlers årsprøvekjennemerke uten slikt nærvær i forbindelse med registrering av kjøpt kjøretøy eller når kjøringen skjer i prøve- eller demonstrasjonsøyemed og brukens varighet ikke overstiger 24 timer for hver enkelt kunde og hvert enkelt kjøretøy. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Årsprøvekjennemerke har vel hvit skrift, og dagsprøve sort skrift???? Har blitt stoppet i kontroll før med årsprøvekjennemerker på Voss, et stykke fra Bergen, uten at dem sa noe på det.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Årsprøvekjennemerke har vel hvit skrift, og dagsprøve sort skrift????Ja, jeg bare tester deg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Har kjørt flere ganger fra Bergen til Rudskogen på prøveskilt, bare å si at du skal ha skilt for enten prøvekjøring eller flytting, kom med en unnskyldning om at bilen skal selges der du skal, eller til reparasjon/modifikasjon så får du kjøpe skilt... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Prøveskilter kan brukes fra Kirkenes til Kristiansand for den del, så lenge turens mening oppfyller kravene til skiltene. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 prøveskilt kan brukes i norden.. så kan kjøre langt på de..!! Siter Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor http://www.moonshineracing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det er snart Gatebil Rudskogen å jeg har ikke skilt på bilen men skulle vært der med den. Får jeg orange prøveskilt over 40 mil? Meen.. Det mangler vel fortsatt en lapp i lommeboka? :web Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg