ScorpioV6 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Har en S4 -92 modell som ikke vil starte. Det som skjedde var at jeg starta biln som normalt. Syns at biln var litt tungstarta, så jeg prøvde å starte den på nytt. Og da ville den ikke starte. Når jeg vrir om tenninga og prøver å starte biln, så høres det ut som masse "klikking". Usikker på hvor lyden kommer fra. Virke som om startmotoren ikke går rundt. Noen som hvet hvor jeg kan begynne å feilsøke? Mvh Børge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Høres ut som for lite strøm eller dårlig kontakt ned mot starteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScorpioV6 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det virke som om starteren får strøm. Virke som om det er noe som slår inni starteren. Kan d være at børstan har "hoppet" ut av sporet sitt, og låst fast starteren? Børge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Det kan være at du kan skifte starter Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheels Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 prøv med starthjelp først ! Siter If you cant ram it, SLAM IT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg