325IX Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Ønsker å kjøpe komplett interiør til 2D E30 i grått/sort. Kan også kjøpe enkelt deler.. Trenger forseter/baksete samt tepper og hattehylle. Kan også byttes, med mellomlegg fra min side, i strøket mørkblått interiør! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Grått og Sort? Med ruter liksom? Jeg har.. Det er i Elverum, skal fikse bilder, men tidligere eier er veldig treig! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jonte Grått og Sort? Med ruter liksom? Jeg har.. Det er i Elverum, skal fikse bilder, men tidligere eier er veldig treig! Ja, fiks no bilder så. Er det standard stoler? Har du tepper og hattehylle også? Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by 325IX Ja, fiks no bilder så. Er det standard stoler? Har du tepper og hattehylle også? Jeg er ikke sikker. Har ikke sett det. Hrmf. Ikke noe annet enn forseter, baksete og dørtrekk til 2 dørs. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jonte Jeg er ikke sikker. Har ikke sett det. Hrmf. Ikke noe annet enn forseter, baksete og dørtrekk til 2 dørs. Ok. Fint om du får tak på no bilder, så regner jeg med at jeg tar det. Kan jo bare hente det selv direkte i Elverum. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg