Glenn` Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 hei.skal kjøpe meg justerbar btr og lurte bare på hvilken jeg burde velge.blir å kjøpe en malpassi som passer rett på.har chippa motronic med 3"lmm,s60 dyser,alu cooler osv...grunntrykket skal jo være 3,8 bar men burde jeg kjøpe 1:1, 1:1,2 eller 1:1,4? takker for svar glenn Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Har s60r dyser, 3"lmm osv eg og. Bruke ein 1:1 btr eg, og det funke kjempe bra. Men skade sikkert ikkje med litt meir bensin. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 kjøpte 1:1,2..hehe,sånn midt i mellom ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 lurer på vilken plass som selger btr på 1:1,4 jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 pedersen bla..eller misab i sverige Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Nais. :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Kjøp 1:1... Funker best, blir feil blanding med 1:1,4. Ikke rå å få stilt den inn skikkelig da det bare blir feil. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 litt OT... når mann stiller grunntrykket, stiller mann fks 3.8bar på s60r dysene på tomgang da? Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 litt OT... når mann stiller grunntrykket, stiller mann fks 3.8bar på s60r dysene på tomgang da? Man stiller trykket med vacum slangen på BTR frakoblet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Kjøp 1:1... Funker best, blir feil blanding med 1:1,4. Ikke rå å få stilt den inn skikkelig da det bare blir feil. ok har ikke det litt å si åssen dyser du har og ? eller ? liksom hvor mye juice du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 originalen er jo 1:1 så da er sprutet beregna for det. Ks242 har målt med litt forskjellig emd bredbåndslambda. Fikk kun rett blandingsforhold med 1:1. Da var det mulig å få vettig blanding gjennom hele registeret, med 1:1,2 eller 1:1,4 var det ikke mulig. Jeg kjører 1:1 på min, har 610cc dyser og lh2.4. Funker kalas. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ok takker for litt info om det :thumb blir nok 1:1 da gitt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 ja jeg vet det er en gammel tråd. hva er rett blandingsforhold? bør de t ligge fra 11,5 til 14,8? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Når dere sier 1:1, hva vil det i teorien si? Er det f.eks at den nye man eventuelt kjøper med forhold 1:1, gir like mye som den originale? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 1:1 er at den øker bensintrykket med 0,1 bar når ladetrykket øker 0,1 bar. Bruk heller penger på å få riktig chip, dyser og LMM og kast den justerbare fpr'en i nærmeste søpplekasse. Hva er galt med den orginale? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.