mikke1 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 KNA vil nå prøve å få igang drifting i trøndelag .i den anledning innbyr vi til drift trening på lånkebanen tirsdag den 4 sept.alle med bakhjulstrekkere vil få lov å prøve hva drifting er .både registrerte og uregistrerte kjøretøy vil bli tillatt.jeg vil komme tilbake med nøyaktig tidspunkt.men slik det ser ut pr idag blir det fra ca 18:00 -21:30 . vi vil måtte ta en treningsavgift for å dekke opp banen ,denne er satt til kr 100. noe som vil være gunstig for de fleste. vi håper mange vil komme og at det blir en bra oppslutning ,slik at miljøet kan få skikkelig gro bunn her i trøndelag. hvis det er noen spørsmål kan disse rettes til meg eller min samboer. mvh michael tlf 98475768 wenche tlf 92688426 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Dette hørtes utrolig bra ut! Skulle ønske vi hadde noe sånt på østlandet og men det har vi fader ikke. (enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke1 Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hmmm. kanskje en skal mekke sammen en bil, sveise sperre og ta seg en tur! ja.eller kanskje ikke..... alle biler som skal ut på banen.skal tilfredstille de krav som kreves i henhold til bilsport boka,evnt kjøretøy forskriftene. dvs at bilen enten går inn under rene gate/veibiler,club klassen eller proklassen. det vil bli gjennomført en teknisk kontroll av de biler som kommer uten skilt. biler som ikke tilfredstiller de gjeldende tekniske krav blir bortvist fra baneområdet.skule det være noen som helst tvil om noe.kan dere ta kontakt på ovenstående nr,så vil jeg besvare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg