oddøyvind Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 har nettopp kjøpt meg 73` camaro, endeli! har hatt lyst på camaro lenge. men det var selvfølgelig noe galt... skal prøve å forklare: når eg først fikk bilen så gikk motoren sånn ca bra, men var ikke helt fornøyd med tenningen. så jeg for tilbake til der jeg kjøpte bilen, å de instalerte elektronisk tenning. de stilte og på forgasseren. men etter dette har bilen vert litt tullerusk. bilen gikk fint de første dagene, men så en dag jeg startet den opp hoppet turtallet opp til nesten 2000! dette var jo selvfølgelig når den stod i P, så jeg prøvde å sette den i drive, da datt turtallet helt ned til 1000! trodde kanskje det gar wire så hadde hengt seg opp,men det hadde de og smurt der eg kjøpte bilen... turtallet hoppet ganske mye fra park til drive i begynnelsen og, men ikke så mye!og da va turtallet på rundt 1000 i P. er kanskje litt for mye men vist den står lavere så kveler bilen seg vist jeg setter den i drive eller revers:S noen som vet hva jeg kan gjøre med det? noen som vet hva som kan vere galt? :helpme: ble litt masse skriving å dill, sikkert ting eg har glemt å hive med i farta så det er bare å spørre om ting å tang. Siter ? ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SS240turbo Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Har ikke noe godt svar, er ikke noen kløpper på verken forgassere eller automatkasser. Prøv å få flyttet tråden inn til Amcar delen av forumet, der er det mange kloke hoder. Sikkert noen der som har vært borti det samme problemet. Siter '78 Volvo 242 Prosjekt '82 Volvo 244 B21AT (spiker) '72 Chevrolet Camaro 350cid (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddøyvind Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 har kjøpt nytt insug å forgasser, skal se om det hjelper... skulle kjøpe nytt uansett:D Siter ? ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddøyvind Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 bytta forgaser å innsug, nå går bilen så til de grader bra!!! :D Siter ? ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Du er en lykkelig fyr.. :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 ha du noko bilde av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddøyvind Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ha du noko bilde av bilen? http://www.ankeras.no/index.php?action=shop&from=10 tror det kun er min camaro som ligger der inne ;) Siter ? ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg