Gå til innhold

Min nye a4 *Nye bilder*

Ranger emnet


RomskogCruising

Anbefalte innlegg

Hallo! Da har jeg kjøpt min første bil =) Det ble en Audi a4 gitt!

Bilen har gått 190.000, og alt av servicer er fulgt.. Tror dette er en veldig grei bil. Den er dønn strøken inni, ser ut som den er ny =) Sittet også splitter nye 18" ASA felger, med dekk!

 

Kom med noen kommentarer da vel, om hva jeg burde gjøre med den osv =) Har allerede bestillt justerbart senkesett til den ;D

 

Btw, slenger også ut noen bilder av den:

 

 

 

62oin3t.jpg

 

6btoqdz.jpg

 

66yvxif.jpg

 

Bilder fra i dag :D Skal justere høyden i morra, samtidig som jeg skal ta en forstillingskontroll ^^ Den er alt for lav sånn som den står nå :P

 

PS, bildene er kanskje litt store..

 

6bxwbx3.jpg

 

Skikkelig senka:

 

4v5gltj.jpg

 

53zzh4n.jpg

 

639x45y.jpg

 

Lalz, sjekk i grillen xD

 

62rujkn.jpg

 

 

Kommer en oppdate når bilen er helt ferdig :D

 

 

 

-Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk Alex ;D

 

Ja, skal fjerne merkene bak ja! Det skjer snart tenker jeg =) Eksosen er litt dyr for meg enda, jobber som sagt bare 1 året som tømrerlærling! Og lønna er ikke noe å skryta av xD Men skal nok ha på et effektanlegg etterhvert også!

 

Det sitter en 1,8 i den, uten turbo =/ Men fliser deg alex :P Skal komme å råne sammen med deg en gang jeg ^^

 

-Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes felgene stjeler alt for mye oppmerksomhet slik den ser ut nå. Bil og felg står ikke i stil etter min smak. Men senk gjør seg ja, hvite sideblink, facelift lykter. Med så skrikende felger så kanskje det hadde passet med litt flere krom detaljer? dørlister ++ Personlig er jeg ikke største fan av for mye krom egentlig. men lykke til :) blir nok bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok ikke fargen gutta mener, heller det at felgene skriker litt i forhold til resten av bilen om du skjønner. Blir litt som en stygg jente med deilige pupper:P

 

Men bilen er knallfin! Bare smell på senk og litt småtteri så blir den enda bedre:)

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår