mats'ern Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 heihei,trenger litt hjelp igjen:P er det mye jobb og bytte varmeregister i en golf vr6? hvor sitter det osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det er MYE jobb. Eller for å si det på en bedre måte, det kan ta litt tid. Du må av med dashbordet. Løsne på det, fordi varme registret sitter innerst midt på bilen, mot torpedoveggen. Byttet på en Corrado VR6 jeg hadde tidligere, og der satt varmeregisteret i en plast holder. Du måtte opp med panseret og løsne på 2 eller 4 skruer i motorommet/torpedo veggen for å få det løst. Men dette ryker på stort sett alle VR6 av eldre type. Så det er egentlig bare å bite i det sure eplet og gjøre det. Jeg sto å knota ute i januar 2004. Ikke helt fornøyd. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats'ern Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 er det vanskelig og lufte det? så du ikke hører lufta suse i røra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 er det vanskelig og lufte det? så du ikke hører lufta suse i røra? Hvis du ikke har lekkasje, så trenger du ikke bytte. Prøv å tøm ut all kjøleveske, og fyll opp ny om du har surkling i registret. Har hatt det på min. Høres godt når man stopper bilen, og resirkulerings pumpa jobber... Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats'ern Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 har lekase,blitt vått på høyre side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hehe... Artig det der.. Jeg har koblet vekk mitt foreløbig, kupeen ble plutselig fylt med kjølevæskedamp... Gruer meg litt til jobben da, men har hørt at det skal gå å skifte uten å ta av dash.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Nå sitter det jo inni noen plastdeksler innenfor dasjen, så jeg kan ikke skjønne hvordan man på noen måte skal få skiftet det uten å løsne dasj. Er en ganske kurant jobb, er bare mye plukking. Ikke noe komplisert. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Nå sitter det jo inni noen plastdeksler innenfor dasjen, så jeg kan ikke skjønne hvordan man på noen måte skal få skiftet det uten å løsne dasj. Er en ganske kurant jobb, er bare mye plukking. Ikke noe komplisert. Det går uten å ta ut dash, men vil ikke anbefale det. er litt mer knoting og triksing, lettere faktisk å ta ut dashen... Lykke til Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Hvis du ikke orker å fikse det med en gang så har jeg et lite tips som kansje kan utsette problemet ditt litt. Jeg hadde samme problemet i 2005 på min Vento. Da helte jeg på radiator tett som jeg kjøpte på Esso eller noe sånt. Det fiksa lekasjen og registeret fungerte som normalt etter det. Det er pr. dags dato ikke bytte register enda på bilen min. Å det har ikke kommet mere vann på høyre siden. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg