Axis91 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Lite spm.. Har sett at Netthandelen.no selger ut slike: Denne linken er fraQXL.no, da jeg ikke fant en slik auksjon på Netthandelen mens jeg skrev dette. På papiret ser det jo ut som et greit kjøp, med tanke på prisen (som har vert nede i noen få hundre kroner pr stk.) Jeg lurte bare på om noen hadde noen erfaring med denne subben? Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 På netthandelen er det ikke flere auksjoner på den subwooferen. Har selv hatt 2stk 12" og 1stk 10". Det er helt ok subwoofere som spiller bra i frohold til prisen, men ikke forvent så mye av de. Siter BMW 318i e46 (nå) BMW 325i turbo e36 BMW 520i e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg