Gå til innhold

Internet Explorer Problem

Ranger emnet

bjorke

Anbefalte innlegg

Originally posted by MuVo

Hvorfor får jeg opp dette nesten hver gang jeg går inn på en side?

Jeg fikk den mye før selv (før jeg byttet til Opera. Utrolig mye bedre enn IE). Hvis du på død og liv må bruke IE kan du fjerne den ved å gå inn på Tools>Internet Options>Advanced under Browsing så setter du en hake i Disable Script Debuggin.

Om det kunne være av interesse råder jeg alle her inne til å prøve Opera. Jeg kunne hvertfall ikke klart meg uten. Her er en liste jeg skrev en gang for å overbevise noen til å gå over til Opera:

I'd like to introduce you to a fabolous browser called Opera

• Let's you import IExplorer and Netscape favorites :O
  • Built in download manager with resume function.
  • Built in search functions (type "g Bilforumet" in the adress field and you search Google for Bilforumet
  • Built in email client
  • Built in popup stopper ("with refuse all" or "accept requested" features)
  • Windows appear within Opera so the taskbar won't be overcrowded
  • Extremely easy to customize (skins). Download one and Opera will automatically install it and ask you wether you would like to use it or not.
  • Auto resume function. When you reopen Opera after closing it, it will (if applied) open all your previous browsings. Even if it freezes (and gives you the viscious Program Not Responding issue it is able to "remember" the last sites you browsed.
  • Superb Full View feature. It'll show nothing, but the site you want to view. It even auto hides your taskbar (for large images etc.)

Thats it for me. If something I listed seems useful, try it. You won't regret it

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider