Gå til innhold

Den store klage tråden

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

Jeg vill bare rette en stor hyllest til DHL som har klart og rote vekk materiellet mitt som skulle sendes fra oslo i går.

Skulle bruke det på jobb og det skulle være hos meg kl 8 men kom aldri så ringte og hørte men INGEN vet hvor det er henne.

Ligger fortiden LANGT bak både snekere og malere og det som er så regner med og måtte jobbe overtid både torsdag og fredag.

Vil oså rette en stor takk til Lyspunkt som ALDRI klarer og skaffe lampene mine i tid SELV om jeg ringer og purrer vær eneste dag.

Så vil jeg også si tusen takk til rørleggeren som gjør det UMULIG for meg og sette opp lampene mine der de skal være siden han har lakt ALLE røra RETT over himlinga.

takker også en av skjefene mine som har tatt fra meg han ene jeg hdde til og hjelpe meg med og bli ferdig.

Takk til alle dere på arbeids plassen min som gjør at jeg STOR misstrives.

:helpme:

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

føler med deg jon:( hehe.

skulle gjerne hjelpt deg, men vår alles gale nordlending med litt høyt temperanment ville ikke låne meg ut:( hadde ikke sagt nei jeg til DEN timelønna:)

men får håpe det ordner seg...

skal du jobbe til uka? kan vel se om jeg kan få sneket meg ned da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Jeg vil klage på at du ikke klarer å skrive "Den store klagetråden" riktig.

samme her..

jeg vil også klage på at jeg skal på reisejobb nå.

eller, kan vel kanskje bli litt digg:) dekket omtrent alt av utgifter.

uansett klager jeg til jeg blir grønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil klage på trafikken i oslo! I dag brukte jeg 2timer og 10min fra Ullern til Holmlia...normalt er vel å bruke 25 min eller noe! Kø?neeeeida...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne klage på de kukforvirret idiotene som bestemmer hva som skal bli sendt på norsk TV!!

Ta f.eks den nye netcom reklama, hva hadde du svart når ungen din spørr hva som fremdeles er oppe når jenta ser under dyna til gutten??

"jo du skjønner gutten/jenta mi, de to har netopp knulla og jenta er overrasket over at kukken til gutten fremdeles er stiv etter han har fått noe som heter orgasme"

????????????

Hva skjer med Norsk tv??

Hvorfor er det bare fokus på sex og utseende??

Se på hu dumnøtta som skal være med i Robinson, folka som var med i bigbrother, Playboy jentene, The L word.

X antall dating programmer, har folk blitt så desparate etter å møte noen at de må gå til media for å vifte med kølla?

Snart slutter jeg å se på norsk tv og ser kun på discovery, der klarer dem hvertfall å holde unna de seksuelle greiene til etter midnatt!!!!

så da vet dere det :jackinbox:

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider