RuuDpus Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Heisann! Skal kjøpe meg 18" til min a4 95model snart... Og da vil jeg senke den. Poenget er at jeg ikke vil senke den så mye, for den skal funke bra på vintern og hele pakka... Har funnet senkesett med dempere, fjærer og hele pakka på norsk bildelsenter eller hva det heter til 4000,- for komplett sett som er tuv godkjent... Men dette senker bare 30mm, noe som i mine øyne høres ganske bra ut... Men vil den se usenka ut da? for da er det jo lite vits i å senke... Forresten, hyl ut om noen har noen billige 17" eller 18" felger med dekk til salgs til en BILLIG pris. Trenger ikke være kulest i verden liksom;) Og forresten, hvor får man kjøpt sånn tøff grill? og hva koster det? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Og forresten, noe som vet om noen ennå billigere senkesett, så si ifra! må nemlig ha nye bakdempere for å få eu godkjent, så kan like gjerne ta alle 4 om jeg skal senke litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hei =) a4'n er litt høyere forran en bak, så hvis du senker den 30mm ser det bare litt rart ut spørre meg! Ta heller å legg 2000,- til i et justerbart senkesett, da kan du jo senke den opp og ned så mye du vil.. Tror en rs4 grill koster ca 1200,- på NBS Edit: rs4 grillen koster 900 ;D -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ah... skjønner ;) Men om den ser høyere ut forran enn bak med 30/30... Da må den vel se høyere ut forran enn bak med orginalt også? eller tar jeg feil nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Stemmer det! Vanlig senking til a4 b5, er 60/40! Altså 60mm senk forran og 40mm bak =)Det syntes jeg er pent.. Men har selv bestillt meg justerbart senkesett til 6000,- Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 den prisen var ikke så ille da... selvom senkinga nå egentlig kommer fordi jeg må bytte dempere... Derfor jeg ville gjøre det litt billig:P Er det mye jobb for en som kan mekke eller? Det kan ikke jeg:P kjipt å ut med en formue for jobben:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det er jo litt jobb ja! Du kan se litt i FAQ her på forumet! Der ligger det en link til hvordan du monterer et justertbart senkesett ;D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Her er det jo et senkesett, men da ville jeg heller lagt i 2000,- til å kjøpt et justerbart et ;D http://streetdesign.no/?go=produkt&id=7903 Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg