SirlanD Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Om pengene strekker til. Så kansje.. Koster jo en del penger å ta med seg bil som skal stilles ut og kansje brukes på bane. Da går tusen lappene veldig fort. Penger er papair og papir er det nok av :biker Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 vurderer å kjøre ned fra troms.. selfølgelig skal det kjøres på bane :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 er mulig jeg tar en tur innom på lørdag ell søndag, for se an om jeg får non sjåfør eller ikke :P Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 lurte på noe ang og stille ut bilen leste alt det gatebil skreiv men fant liksom ikke noe ang det, skal jeg bare komme bort ditt og spøre om jeg kan stille den ut ??? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hadde tenkt å ta en tur å lufte redskapen. Har ikke vært på Gatebil siden sist sept. Men da kom jeg jo med på filmen åsså da, hehe. Skal vi kjøre om kapp tony? Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Hadde tenkt å ta en tur å lufte redskapen. Har ikke vært på Gatebil siden sist sept. Men da kom jeg jo med på filmen åsså da, hehe. Skal vi kjøre om kapp tony? faen og du er keen på og kjøre mot meg da!?!?!?!? skal ha den på utstilling ikke banen ! den får vente til neste år ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Tja, er jo litt interessert i å vite om det er noe futt under panseret på Vrooomen din. Men du får drive litt Tirekicking du da, så får jeg lage litt røyk, hehe(Bare terger deg litt vettu). Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg kommer .. Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Dette hadde vært morsomt! Noen som har plass til 1-2 stk i bilen fra Oslo til Rudskogen på Fredagen? Lovt å spørre ivertfall ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Banebil ikke klar... (what else is new), kommer med en laaaaav Passat TS... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 igjen : noen som vet noe ang på stille ut bilen hva som er krava eller om det er plass i så fall om det har noe og si hvem dag man kommer og hva det koster og stille ut bilen ????????:hellothere: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Får mellomakslingen og clutchen min i morgen så da blir jeg vel klar med den gode gamle sierrran min , men er det noen som veit om men MÅ ha prøveskilter for og kjøre drifting..????(også er jeg så heldig at jeg har blitt tatt ut til og prøve taxien tjohoi..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Får mellomakslingen og clutchen min i morgen så da blir jeg vel klar med den gode gamle sierrran min , men er det noen som veit om men MÅ ha prøveskilter for og kjøre drifting..????(også er jeg så heldig at jeg har blitt tatt ut til og prøve taxien tjohoi..) Øversveenn : vi drifting gutta kjører med show skilt ;) ang prøveskilt så tror jeg ikke du trenger det gitt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japan-Auto Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Når det gjelder drifting konkurransen så trenger du ikke skilter i det hele tatt. Men har du ikke lisens må du løse engangslisens kr. 250,- til Norges Bilsportsforbund. Mener bestemt at denne lisensen da også vil gjelde på resten av kjøringen på banen (trening?). Dette bør vel Gatebil som arrangør kunne svare på? Skal du kjøre drifte konkurranse må du melde deg på: http://www.powerdrift.no og/eller http://www.nordicdriftingseries.com før kl. 0900 fredag 07. sept. --------------------------------------- Tom Ole, http://www.powerdrift.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikael Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er det noen som har plass til en haiker ned til Rudskogen i morgen(fredag) sånn i halvfire- fire tiden fra Oslo? Betaler selvfølgelig litt bensinpenger :) Kan evntuelt sitte på fra Harestua hvis noen kommer derifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg