Hansemann88 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Blir nok en dachstur på lørdan =) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Tilater meg å mase en siste gang da skyssen jeg har ordnet er litt usikker. 2 stk fra Oslo til Rudskogen idag etter klokken 13 :) Som flere nevner kan man sikkert spytte i noe bensinpenger om det hjelper ;) Send PM Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hmm.. Åssen kommer man seg utenom tekniske kontrollene???.... Noen som kunne hentet meg i sarpsborg på bilhenger?? :P Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 da er alt pakket å klart..drar nå ;) sees ..blir vel en powerdrink i helgen :) snakkas Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Blir en tur imorra, og på søndag.. Idag er det Øl festival :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Nån så har bilde av den candy hvite golfen til streetdesign?? Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catober Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Noen som har bilder av en svart civic sedan som var på banen på fredagen? etter kl 4 Siter 92' Honda Civic VTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 noen som har bilder av den orange pugen fra helga da? Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Takker for et jævla artig treff! Sier ikke nei takk til noen bilder av bilen min heller. En rød eclipse, den i avtaren =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ja ..jeg tok også turen til rudskogen...men ble avskilta:( biltilsynet mente bilen min var for stiv+ felga stakk jo litte grand utenfor da :P hehe :? wtf!?? noen flere som mista skiltene her eller :P så det lå en del skilter der hehe -. de biltilsyne folka har jo ikke snøring på hva dem dreiv med ...! han ene lyste med lommelykt inni eksosanlegget :P hehe Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 mann må jo komme med bilene sine på henger snart. så dem ikke kan ta deg på noe.. Hellvete med styr dem skal lage. Dette skal likksom gjøre trafikken sikkrere på noen måte. Att biler som er forbedra på mange måter blir avskillta. Fytti katta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catober Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 De stoppa ikke meg heldigvis:P Men kommer du med henger avskilter de vel den. hehe Er jo ganske ofte det er masse problemer med BE henger. Siter 92' Honda Civic VTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 ja ..jeg tok også turen til rudskogen...men ble avskilta:( biltilsynet mente bilen min var for stiv+ felga stakk jo litte grand utenfor da :P hehe :? wtf!?? noen flere som mista skiltene her eller :P så det lå en del skilter der hehe -. de biltilsyne folka har jo ikke snøring på hva dem dreiv med ...! han ene lyste med lommelykt inni eksosanlegget :P hehe Synd det der.. Meeeen..har du bilder av bilen din noe sted? Hvis ikke, gidder du å sende noen til meg på mail? Ser ut til å være meeeget rå den Golfen din, dømme ut i fra avataren din :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 ja ..jeg tok også turen til rudskogen...men ble avskilta:( biltilsynet mente bilen min var for stiv+ felga stakk jo litte grand utenfor da :P hehe :? wtf!?? noen flere som mista skiltene her eller :P så det lå en del skilter der hehe -. de biltilsyne folka har jo ikke snøring på hva dem dreiv med ...! han ene lyste med lommelykt inni eksosanlegget :P hehe er golfen din som på avatarbilde er det vel helt greit at de tok skiltene... Skamsenka med hjula langt på utsiden... Er jo lov til å ha ting litt på stell... eller ta smellen som eventuelt kommer med ett smil :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 ja ..jeg tok også turen til rudskogen...men ble avskilta:( biltilsynet mente bilen min var for stiv+ felga stakk jo litte grand utenfor da :P hehe :? wtf!?? noen flere som mista skiltene her eller :P så det lå en del skilter der hehe -. de biltilsyne folka har jo ikke snøring på hva dem dreiv med ...! han ene lyste med lommelykt inni eksosanlegget :P hehe haha, da hadde jeg mer flaks enn deg faktisk.. jeg må ettervise bilen min pga 18" som egentlig stikker litt utenfor, men med chrome-lister så gikk det akkurat. Hvem kjørte hvit 190e? politi var ikke spesielt glade i dere fordi dere stakk av fra kontrollen?! det fant dere ut at var dumt eller? jeg må nå ettervise bilen min innen 14 fra stoppen. Måtte le litt etter at jeg blei tatt, spacere, bremser,lys var ikke så farlig, men 18" var helt ekstremt, i tillegg til manglende baksete. hmm, rar prioritering. rart at jeg ikke blei tatt i laser, speedometeret mitt viste ca 80(i 60)når jeg så den snasne politidama si noe i walkien sin etter passeringa mi. Tok å venta inne på første avkjørselen å tok meg ei sjokolade, kjørte videre etter 10 min. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg