m3power Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 åssen type supra er den billigste å enkleste å bygge om til enkelturbo? twin turboen eller den uten turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Non turboen er jo billigere i innkjøp.. Men det spørs jo hvor mye du skal trimme:blunk: Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvor mye kan man trimme den til uten å bytte innmaten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 500 hk er helt trygt og helt sikkert mer enn nok for deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 såpass ja:) da er jo dette en super billig bil å kjøpe, koster jo ikke mer en 60tusen for en uten turbo, noen som vet hvor man får kjøpt turbokit til disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 såpass ja:) da er jo dette en super billig bil å kjøpe, koster jo ikke mer en 60tusen for en uten turbo, noen som vet hvor man får kjøpt turbokit til disse? Jeg vet ikke om NA supra har samme innmat som TT supra, så at en NA supra tåler 500hk orginalt skal jeg ikke si deg for sikkert nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 såpass ja:) da er jo dette en super billig bil å kjøpe, koster jo ikke mer en 60tusen for en uten turbo, noen som vet hvor man får kjøpt turbokit til disse? Da er det vel JDM bil, men det er ikke noe problem viss du kun skal ha den som lekebil da :) Være å få skilter men :( NA og TT har ikke helt samme innmat nei!!! Men mener å ha hørt 400-500 hk en plass på NA??? En del mer på TT da!! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japan-Auto Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Da er det vel JDM bil, men det er ikke noe problem viss du kun skal ha den som lekebil da :)Være å få skilter men :( NA og TT har ikke helt samme innmat nei!!! Men mener å ha hørt 400-500 hk en plass på NA??? En del mer på TT da!! :) Stemmer nok bra med ca. 400-500hk på 2JZ-GE (Uten turbo) motor mens 800hk er helt trygt på en 2JZ-GTE. Veldig mange som har kjørt med 800hk i årevis på original innmat bare satt på en bedre topp pakning på 2JZ-GTE motoren. ------------------------ Tom Ole, http://www.Japanauto.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Hvor får man kjøpt turbokit til disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Bunndelen er helt lik på GTE og GE motorene, foruten andre stempler og at GE ikke har underspyling til stemplene. Veiv og råder er likt. Vidar Strand har bremsa over 800hk med orginal GTE pakning, så de er solide nok. 3 lags stålpakning er standard på GTE. Turbokit til GE fåes kjøpt på http://www.powerhouseracing.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.