Gå til innhold

Ford Sierra - noe å samle på?

_Evje_

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

amcar forumet?

sierra er nå mer tysk produsert. sier sitt når dem ruller ut fra samme land som bmw.

hehehe.

Sierra er en knall første bil.

Det er de fleste eldre biler. Man kan faktisk skru på dem selv og det er halve moroa samt dem har baktrekk.

Sjekk hjullagere og rust i skjermer og kanaler så stiller du greit.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sierra er bare dritt og ingenting å samle på.

Kjøp deg en BMW E30 fine biler med bakhjulstrekk og mer holdbare motorer enn sierra ( kommer selvfølgelig ann på bruken og hvordan den er brukt tidligere )

bmw og holdbarhet hører ikke sammen!! skal lete lenge etter en mer kjip bil en e30. men sierra er gode biler. billig og god. god kvalitet og billige delepris. men pass deg for rusta.

http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=17350

*Ford sierra 2.0is -86(solgt)

*Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw og holdbarhet hører ikke sammen!! skal lete lenge etter en mer kjip bil en e30. men sierra er gode biler. billig og god. god kvalitet og billige delepris. men pass deg for rusta.

http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=17350

aaaaaaaakkurat ja....

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de knekker jo i to av bare litt hardkjøring.

og det gjør ikke sierra'er? lær deg litt om bil før du uttaler deg. jævla skinkerytter!

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

personlig er jeg bmw mann. fordi jeg liker komforten, utseendet og generelt hvordan bilen oppfører seg. sierra er jeg ikke noe særlig fan av rett og slett fordi jeg syntes den ser direkte j****g ut, og de er noe av det mest ubehaglige jeg har kjørt. men underholdningsverdi har de. genial å bruke som sladde/herjebil og når den er så grisestygg er det jo ikke så farlig med en ekstra skjønnhetsfeil eller to i form av bulker og lakkskader

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Sierra er bare dritt og ingenting å samle på.

Kjøp deg en BMW E30 fine biler med bakhjulstrekk og mer holdbare motorer enn sierra ( kommer selvfølgelig ann på bruken og hvordan den er brukt tidligere )

IKKE kjøp BMW e30, dem er så jævli stygge og har ikke kvalitet/eller linjer, fy faen så ekle de bilane er...

sierra er derimot en bil å ta vare på for de fleste har blitt kollidert da karosseriet er ganske mykt.. ellers får du ikke bil med bedre kvalitet ved rasing.. der er Volvo, Ford de med best kvalitet, vi har kjørt på jorde/og kjenner mange som gjør det så ingen kommer til å lære oss noe om hva som er best kvalitet.. Så lenge du ikke kjøper Audi eller BMW e30 så ere bare å handle i vei... men ford er det vi har klart best erfaring med(går sitt 5 år på jorde, en ford taunus vi har her!)

stort sett homoer som kjører Audi og BMW som er ifra Oslo-området, vi på landet som har peiling på hva som duger, å uansett om DU er rakketforsker så lærer du ikke meg hva som duger når det gjelder kvalitet, forresten dere som klager på sierra, det har i det minste linjer som er fine å se på, i motsatt til grise-ekle homsesklier som e-36, e-30 eller alt av gay-audier... ÆSJ for noen tapere som kjører sånt HAHAHAHAHAHA vi ler av dere ALLE sammen, jeg har 745i og det kan vel sies å væra en helt annen verden enn dessa små sossebilane;) Ford er det jeg aller minst har skrudd på... faktisk ingenting nesten, helt utrulig holdbarhet... :spermie:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kjøp BMW e30, dem er så jævli stygge og har ikke kvalitet/eller linjer, fy faen så ekle de bilane er...

sierra er derimot en bil å ta vare på for de fleste har blitt kollidert da karosseriet er ganske mykt.. ellers får du ikke bil med bedre kvalitet ved rasing.. der er Volvo, Ford de med best kvalitet, vi har kjørt på jorde/og kjenner mange som gjør det så ingen kommer til å lære oss noe om hva som er best kvalitet.. Så lenge du ikke kjøper Audi eller BMW e30 så ere bare å handle i vei... men ford er det vi har klart best erfaring med(går sitt 5 år på jorde, en ford taunus vi har her!)

stort sett homoer som kjører Audi og BMW som er ifra Oslo-området, vi på landet som har peiling på hva som duger, å uansett om DU er rakketforsker så lærer du ikke meg hva som duger når det gjelder kvalitet, forresten dere som klager på sierra, det har i det minste linjer som er fine å se på, i motsatt til grise-ekle homsesklier som e-36, e-30 eller alt av gay-audier... ÆSJ for noen tapere som kjører sånt HAHAHAHAHAHA vi ler av dere ALLE sammen, jeg har 745i og det kan vel sies å væra en helt annen verden enn dessa små sossebilane;) Ford er det jeg aller minst har skrudd på... faktisk ingenting nesten, helt utrulig holdbarhet... :spermie:

Forresten skammer jeg meg over( som har mange BMWr) at BMW-fabrikken gjorde den store feilen å ødelegge navnet sitt med e30 og e36, de er styggere og dårligere enn bestemorra mi( ikke akkurat noe å skryte av) Jeg skammer meg litt for å eie mange BMWr(flere e9, e6,e23,e28 osv osv) når de har kommet med biler som disse vanvittige stygge,ekle,dårlige bilene..

skaff dere et liv som har e36 eller e30 eller enda værre audi:fucku:

mvh Anders

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg aldri opplevd med sierra... kjenner folk som har ca.10-12 sierra som også aldri har opplevd d heller så jeg skjønner ikke ka du sytter etter.

Yo ford-rs (og folket)

ikke bry deg om de helt på trynet idiotiske utspillene fra ha messias... gutten er vel rundt 20 og som sikkert flere har opplevd så er et meste han kommer med bare dritt slenging og trur han selv er verdensmester og kan alt om bil... he.he...

kjører selv sierra som, og har hatt et par nå som jeg har misshandlet sikkelig og starter og går enda.

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo ford-rs (og folket)

ikke bry deg om de helt på trynet idiotiske utspillene fra ha messias... gutten er vel rundt 20 og som sikkert flere har opplevd så er et meste han kommer med bare dritt slenging og trur han selv er verdensmester og kan alt om bil... he.he...

kjører selv sierra som, og har hatt et par nå som jeg har misshandlet sikkelig og starter og går enda.

WORD!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider