HansaMan Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hallo, har handla meg inn ein mini og litt stereo som skal pttes inn i den.. Høytalerene er Hertz HSK 163, 3 veis komponent til front. Bass er to stk Hertz ES 200 8" Subwoofer.. Dette skal drives av ein dynaBel BF0756 - 4x75 + 2x200 Watt RMS der eg skal brokoble utgangene til frontsettet og drive 8" på kvar sin 200watts utgang, Diskant og mellomtone blir plassert i dash bordet og midt bassen i døra mest sannsynligt, er ikkje heilt sikker enda.. Forsterkeren blir plassert under bakseta, då det er den einaste plassen i bilen som er brei nok..:blunk: Bassene håper eg og få bygd inn i hatte hylla på eit vis om eg får plass til dette med 2x15 liter lukka kasser laget av mdf og glassfiber.. Her er tre bilder av bilen og anlegget.. [/img] [/img] [/img] håper noen har gode innspill eller ider, sidan eg har god tid no når bilen er på verksted...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Dette ser lovende ut, morsom bil å bygge stereo i:) Mvh Pål Bilstereoforumet.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 detta der ser bra ut de.. treng jo isj alverdens anlegg i den bilen heller :D Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg