Gå til innhold

Rosa billakk

Ranger emnet

Ursula

Anbefalte innlegg

Heisann heisann!

Jeg må lakkere opp igjen bilen min, iallfall det rosa, for det ser nesten hvitt/blått ut..

Blei vel brukt fluoriserende rosa ettersom jeg har forstått..

Har dere noen erfaringer/tips ang. lakk? hvor jeg får kjøpt? pris? holdbarhet?

Fargekart kan dere gjerne legge inn hvis dere har.

eneste jeg krever er at den skal være rosa, helst så sjokkrosa som mulig egentlig, men ikke et must.

nylakkert:

index.php?act=Attach&type=post&id=8161

tatt for ei ukes tid siden:

http://www.offroad.no/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=8162

det værste er at den blei bleik med en gang! var nylakkert i mai.. bør jo holde i litt lenger enn et par måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd og rubbe og polere det for å se om fargen blir friskere da ? eller så har vel House of Kolor bra utvalg i kustom farger, å legge ut fagekart på nett er ingen god ide, siden bilde, dataskjermer o.l vil forvrenge fargen, slik at den ikke vil se likedan ut når du ser den live, men når du lakkerer den om igjen, så pass på at du får lagt klarlakk på fargen, slik at du bevarer den lengre, siden farger som dette har en tendens til å falme ganske mye

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen vits i å prøve å polere den, fordi at vi kan faktisk se grunnfargen.. Taket mitt er omtrent hvitt/grått.. Snakka med fler som brukte samme lakken, uten hell. fargen forsvant, rett og slett.. Den var nok for god til å være sann..

Skal så absolutt bruke klarlakk også neste gang, kan fort bli dyrt om jeg må lakke bilen igjen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider