Andreas_1 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 AudioX: Det som menes er at det sitter en "trompet" på innsugssiden av turbo. Noe slikt: EDIT: Var visst litt sen. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 AudioX: Det som menes er at det sitter en "trompet" på innsugssiden av turbo. Noe slikt: EDIT: Var visst litt sen. ja der har du en sånn en som eg har sett på diverse supraer:) men lurer på om de bruker noen ganske fleksible rør som dose pipe...sånne du snurrer fort rundt så kommer det voldsom Blåse/suge lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Når jeg nå har sett ett par filmer, så høres det jo bare ut som at suge lyden blir mye kraftigere, og du får den tilbakeslags lyden i luftfilteret til å bli kraftigere?Blir det montert på røret til innsuget fra intercooleren? Edit: Da fannt jeg litt info:google http://www.calaisturbo.com.au/showthread.php?t=111492 Rør fra IC til air flow meter hmmm.. "trompeten" kalles vel Velocity Stack, har slike på sykkelen min. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Rør fra IC til air flow meter hmmm.. "trompeten" kalles vel Velocity Stack, har slike på sykkelen min. Formulerte meg litt feil, det var det Potato mente. Hva Dose pipe er har jeg ikke noen peiling på. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Leste litt på http://www.calaisturbo.com.au/showthread.php?t=111492 Det som står der er bare at det er forskjellige eksperimentering med rør før turbo. Så og så lange rør, bend osv. Ingenting etter. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg