Gå til innhold

skjermbredding??hvordan?

Ranger emnet

rwd 4ever

Anbefalte innlegg

Den metoden jeg har hørt om går ut på å kutte av hele skjermkanten, flytte den ut så lang du ønsker/trenger så sveiser man igjen mellomrommet.

Tror det finnes en kakestykke metode også, uten at jeg er helt sikker på hvordan den fungerer....

Jeg har tenkt å bruke den øverste metoden og jeg har aldrig gjort det før men jeg håper det går bra ;)

Kommer til å legge det ut på hjemmesiden når jeg begynner på det prosjektet....

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Den metoden jeg har hørt om går ut på å kutte av hele skjermkanten, flytte den ut så lang du ønsker/trenger så sveiser man igjen mellomrommet.

Tror det finnes en kakestykke metode også, uten at jeg er helt sikker på hvordan den fungerer....

Jeg har tenkt å bruke den øverste metoden og jeg har aldrig gjort det før men jeg håper det går bra ;)

Kommer til å legge det ut på hjemmesiden når jeg begynner på det prosjektet....

Bredde Golfen? Hmm. Hvordan kan dette bli? Ikke si at det er noe sånn EXTREME RIEGER greier.. Er det Rallye bredding?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som sletta!!

Makan til fabling... hahah

Det du skrev tolket jeg som en tullete spøk i en seriøs tråd.

Du kan ikke mene med hånda på hjerte at man skal legge en treplanke påhjulet og ha masse folk i bagasjen og kjøre bilen fremover??Og dette skalda sørge for å få bredda skjermer?? :rolleyes:

Hvis dette er seriøst fra din side ber jeg om unnskyldning. Men for meg høres dette ut som et eventyr......

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Det var jeg som sletta!!

Makan til fabling... hahah

Det du skrev tolket jeg som en tullete spøk i en seriøs tråd.

Du kan ikke mene med hånda på hjerte at man skal legge en treplanke påhjulet og ha masse folk i bagasjen og kjøre bilen fremover??Og dette skalda sørge for å få bredda skjermer?? :rolleyes:

Hvis dette er seriøst fra din side ber jeg om unnskyldning. Men for meg høres dette ut som et eventyr......

Asim....

Okei, det var deg altså :)

Greit nok, deg har jeg litt respekt for imotsetning til resten..

Man legger altså en VEDKUBBE på innsiden for å valse ut skjermene. Vi gjorde det ikke på MIN bil altså :D , en annen bil som fikk gjennomgå...

Jeg skjønner at du ikke tok det helt seriøst, men som jeg nevnte, det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Okei, det var deg altså :)

Greit nok, deg har jeg litt respekt for imotsetning til resten..

Man legger altså en VEDKUBBE på innsiden for å valse ut skjermene. Vi gjorde det ikke på MIN bil altså :D , en annen bil som fikk gjennomgå...

Jeg skjønner at du ikke tok det helt seriøst, men som jeg nevnte, det funker ;)

*ut finne vedkubbe og samle venner og famile nå*:D :D

edit: Kom akkurat på at jeg skal kjøre en bil ut til høgeren neste helg.. Må nesten prøves da! Skal huske å filme begivenheten..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rwd 4ever

tenkte mest på åssen man buer ut hele skjermen...

Hvis man vil ha det noe betydlig bredere så må man bygge ut.

Enten på den billige måten med skjermer man fester utenpå karossen og sparkler eller hva må nå måtte ønske.

Eller på den skikkelige måten ved å bygge ut med stål, aluplater e.l.

Vil man ikke gå så langt så blir det ikke mye til bredding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...