rwd 4ever Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Har alltid lurt på åssen man skjermbredder biler åssen man skjærer i skjermen osv. ikke det at jeg har tenkt å gjøre det (ennå), men er bare litt nysjerrig PS! har prøvd å søkt på internett og forum uten resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Den metoden jeg har hørt om går ut på å kutte av hele skjermkanten, flytte den ut så lang du ønsker/trenger så sveiser man igjen mellomrommet. Tror det finnes en kakestykke metode også, uten at jeg er helt sikker på hvordan den fungerer.... Jeg har tenkt å bruke den øverste metoden og jeg har aldrig gjort det før men jeg håper det går bra ;) Kommer til å legge det ut på hjemmesiden når jeg begynner på det prosjektet.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Noen firmaer varmer opp skjermen til 800 grader eller noe og drar skjermen utover...Koster vist ikke så mye.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Mk2-16v Den metoden jeg har hørt om går ut på å kutte av hele skjermkanten, flytte den ut så lang du ønsker/trenger så sveiser man igjen mellomrommet. Tror det finnes en kakestykke metode også, uten at jeg er helt sikker på hvordan den fungerer.... Jeg har tenkt å bruke den øverste metoden og jeg har aldrig gjort det før men jeg håper det går bra ;) Kommer til å legge det ut på hjemmesiden når jeg begynner på det prosjektet.... Bredde Golfen? Hmm. Hvordan kan dette bli? Ikke si at det er noe sånn EXTREME RIEGER greier.. Er det Rallye bredding? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jonte Bredde Golfen? Hmm. Hvordan kan dette bli? Ikke si at det er noe sånn EXTREME RIEGER greier.. Er det Rallye bredding? :D Skal bare bredde så Brock felgene ikke stikker utenfor skjermkanten.. ca. 2.5cm Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Mk2-16v :D Skal bare bredde så Brock felgene ikke stikker utenfor skjermkanten.. ca. 2.5cm Golf 1 Hjulbue da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Tja veit ikke jeg, hva er egentlig fordelen med Mk1 hjulbue? Er det annen form på hjulbuen enn på mk2? Blir vel like mye å sveise om man bruker Mk1 eller Mk2 hjulbue kanskje..? Vi får se hva jeg gjør, har ikke begynnt ennå.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Jeg ser at innlegget mitt er blitt slettet av moderator? Forslaget mitt funker faktisk, og er testet ut, så Dr. S eller hvem det var kan jo holde de klamme henda sine unna delete-knappen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Ja, litt for mye fritid blandet med et behov for å yte makt får sånne konsekvenser.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Det var jeg som sletta!! Makan til fabling... hahah Det du skrev tolket jeg som en tullete spøk i en seriøs tråd. Du kan ikke mene med hånda på hjerte at man skal legge en treplanke påhjulet og ha masse folk i bagasjen og kjøre bilen fremover??Og dette skalda sørge for å få bredda skjermer?? :rolleyes: Hvis dette er seriøst fra din side ber jeg om unnskyldning. Men for meg høres dette ut som et eventyr...... Asim.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Asim Det var jeg som sletta!! Makan til fabling... hahah Det du skrev tolket jeg som en tullete spøk i en seriøs tråd. Du kan ikke mene med hånda på hjerte at man skal legge en treplanke påhjulet og ha masse folk i bagasjen og kjøre bilen fremover??Og dette skalda sørge for å få bredda skjermer?? :rolleyes: Hvis dette er seriøst fra din side ber jeg om unnskyldning. Men for meg høres dette ut som et eventyr...... Asim.... Okei, det var deg altså :) Greit nok, deg har jeg litt respekt for imotsetning til resten.. Man legger altså en VEDKUBBE på innsiden for å valse ut skjermene. Vi gjorde det ikke på MIN bil altså :D , en annen bil som fikk gjennomgå... Jeg skjønner at du ikke tok det helt seriøst, men som jeg nevnte, det funker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Jens Okei, det var deg altså :) Greit nok, deg har jeg litt respekt for imotsetning til resten.. Man legger altså en VEDKUBBE på innsiden for å valse ut skjermene. Vi gjorde det ikke på MIN bil altså :D , en annen bil som fikk gjennomgå... Jeg skjønner at du ikke tok det helt seriøst, men som jeg nevnte, det funker ;) *ut finne vedkubbe og samle venner og famile nå*:D :D edit: Kom akkurat på at jeg skal kjøre en bil ut til høgeren neste helg.. Må nesten prøves da! Skal huske å filme begivenheten.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Mk2-16v Den metoden jeg har hørt om går ut på å kutte av hele skjermkanten, flytte den ut så lang du ønsker/trenger så sveiser man igjen mellomrommet. tenkte mest på åssen man buer ut hele skjermen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by rwd 4ever tenkte mest på åssen man buer ut hele skjermen... Hvis man vil ha det noe betydlig bredere så må man bygge ut. Enten på den billige måten med skjermer man fester utenpå karossen og sparkler eller hva må nå måtte ønske. Eller på den skikkelige måten ved å bygge ut med stål, aluplater e.l. Vil man ikke gå så langt så blir det ikke mye til bredding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happy-bmw Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 jeg driver å monterer styling men så er det litt breiere enn det som bilen er... er det no mulig heter for å bredde det ut så det blir bedre?:) Siter Bmw e36 320i cupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg