DavidK Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei Når jeg skal bytte cd på min Pioneer DEH-P40MP spiller så slår den seg av og alt av forsterkere og slikt slokner. Så når jeg setter inn en cd igjen så starter den opp som vanlig. Hva kan det være egentlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei Når jeg skal bytte cd på min Pioneer DEH-P40MP spiller så slår den seg av og alt av forsterkere og slikt slokner. Så når jeg setter inn en cd igjen så starter den opp som vanlig. Hva kan det være egentlig ? hei,, har pioneer jg og.. samma skjer når jg bytter cd.. men skrur seg vel ikke av men sjermen blir svart=)=) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Pioneer her også, litt irriterende at det skjer egentlig, men det er vel en funksjon som kommer med spillerene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Sånn har det vert på alle Pioneer spillere jeg har hatt. Egentlig aldri tenkt over det jeg da men. Vanesak! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Samme på min Pioneer. Det er vel en funksjon de har da. Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hehe, ok :) Hadde en eldre Pioneer som sto i bilen da jeg kjøpte den. Men trodde ikke den slo seg av da jeg byttet cd, husker ikke helt. Så var redd jeg hadde gjort noe fuckt up når jeg byttet spiller :) Men vist det er sånn på alle Pioneer spillere så er det jo greit, er jo ikke så big deal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 har gjort til vane å slå over på radio eller noe før jeg trykker eject. liker ikke å slå av og på i ett sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg