ganza Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 hvorfor er røret dumpen er festet på, så jævlig langt? Fordi jeg ville at dumpen skulle synes litt mere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 En måte å sette dumpen på, men ang bilen din. Er den chipet eller noe? Mulig du har skrevet det et sted i tråden eller en annen tråd men har ikke tid til å lese alt. Skal det gjøres noe mer med den? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Fordi jeg ville at dumpen skulle synes litt mere? Sette dumpen på taket da. Og patentbånd er vel ikke generelt beste løsningen? Syns det lukta litt halvgjort, men klart -bedre enn ingenting;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ganza Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 En måte å sette dumpen på, men ang bilen din. Er den chipet eller noe? Mulig du har skrevet det et sted i tråden eller en annen tråd men har ikke tid til å lese alt. Skal det gjøres noe mer med den? Bilen er chippet ja :) Har igrunn planer for motoren til vinteren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ganza Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Sette dumpen på taket da. Og patentbånd er vel ikke generelt beste løsningen? Syns det lukta litt halvgjort, men klart -bedre enn ingenting;) Fikk ikke tak i flatt jern i helga, derfor ble det patent bånn, men skal bytte det ut, så slapp av.. At jeg vill ha dumpen der den er plassert er mitt problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Fordi jeg ville at dumpen skulle synes litt mere? Javel... Så du vil heller at den skal synes, istedet for at den blir brukt optimalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Javel... Så du vil heller at den skal synes, istedet for at den blir brukt optimalt? Med åpen dump på A4 tenker du vel mer "fashion&sound before function" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_Quattro Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har du måla på den ic'en? Siter 1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan 1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x) 1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X) 1990 Audi 90 2.3E Quattro(X) 1991 Audi 90 2.3E Quattro (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 blei fint med intercooler i fronten Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jalla:S Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg