Gå til innhold

Min kjære BMW!

Ranger emnet

benger

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Lenge siden jeg har vært inne på forumet nå, så tenkte jeg skulle legge ut noen nye bilder av bilen min, slik den er i dette "gode" sommerværet.

Har gitt den noen lakkbehandlinger, som lakkrens, polish og deep shine protection. Autoglym's Ultra Deep Shine anbefales!;) hvertfall til mørk lakk.

Litt info om bilen:

1991 BMW 520i 24v som er godt utstyrt med bl.a.

- Lysegrått helskinn med nydelig treverk.

- Comfort-seter med armlene.

- El.speil.

- El.ruter foran.

- El. korsryggstøtte.

- Cruise controll.

- Klima annlegg.

- Oppvarmede seter.*

- Fjærnstyrt sentrallås med alarm

- *Cold weather package.(oppvarmet dørlås,aktiveres ved å løfte dørhåndtaket litt opp.)

- Bmw soundsystem som består av 10 høytalere(sjeldent), og en aktiv sub jeg selv har installert. God lyd!

- 8,5x17 Borbet A et13 225.45.17 dekk.

Fargen er BMW-Scwarz. Altså helt svart.

- Montert 30mm senkefjærer fra Lesjøfors. God og komfortabel samtidig som den sitter i svinga.

- Stort Greenfilter er montert + Supersport effektbakpotte. Gromlyd!!

Ellers har jeg brukt mye tid på å få bilen i topp teknisk stand. Alt av foringer og bærearmer i forstilling er byttet, bremseskiver/klosser, traversforinger bak, olje/oljefilter og plugger er nylig byttet sammen med bensinpumpe og bensinfilter.

Kostet på bilen en god del.

Her er noen bilder: ...synd for de med modem nå

front2leftqa7.jpg

leftsideae5.jpg

rearlefthx7.jpg

frontleftxd2.jpg

frontrightgi5.jpg

er ingen mester i å ta bilder, eller bruke kameraet, men prøver å lære:)

Kommentarer mottas med takk;)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...